اخبار داغ

اظهارات جاماندگان پرواز مشهد به بوشهر و پاسخ شرکت هواپیمایی زاگرس/ بدون هماهنگی 12 نفر را از لیست پرواز حذف کرده بودند

اظهارات جاماندگان پرواز مشهد به بوشهر و پاسخ شرکت هواپیمایی زاگرس/ بدون هماهنگی 12 نفر را از لیست پرواز حذف کرده بودند
مسافر پرواز مشهد_بوشهر گفت: یکی از کارمندان فرودگاه مشهد به ما گفت روز گذشته، تعدادی که مقرر به حذف شان شده بودیم را مطلع کردیم اما هیچ کدام قبول نکردند که دوباره به طور اتفاقی نام تعداد دیگری را انتخاب کردیم اما این بار به آن ها اطلاع داده نشد و این مسئله اعتراضی را در پی داشت و مردم در کار انجام شده قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در پی مسئله عدم صدور کارت پرواز برای 12 نفر از مسافران پرواز مشهد_بوشهر شرکت هواپیمایی زاگرس به شماره پرواز 4125 در مورخ یک شنبه 18 تیرماه 1396 ساعت 19:40 خبرنگار سپاس؛ مصاحبه ای با یکی از این 12 مسافر انجام داده، که در ادامه می بینیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ , سپاس؛,

مسافر پرواز مشهدبوشهر شرکت هواپیمایی زاگرس به شماره پرواز 4125 در گفت و گو با سپاس؛ با بیان اینکه بلیط خود را هفته ی قبل تهیه کرده بودم، گفت: در آن روز بعد از باز شدن کانتر مربوط به پرواز مشهد ـ بوشهر جز نفرات ابتدایی بودم که برای گرفتن کارت پرواز مراجعه کردم اما مسولان آنجا بعد از دیدن شناسنامه به من گفتند نام شما در لیست ما نیست و باید بررسی کنیم تا متوجه شویم مشکل از کجا است.

, سپاس؛,

وی افزود: در ابتدا فکر کردم چون بلیطم اینترنتی تهیه شده، ممکن است اشتباهی صورت گرفته و ثبت نام اینترنتی من به درستی انجام نشده باشد که بلافاصله با فردی که بلیط را برایم گرفته بود تماس گرفتم و ایشان هم عکس تایید ثبت نام را برایم فرستاد.

,

این مسافر با بیان اینکه افراد دیگری هم با مشکل مشابه من مواجه بودند، اظهار داشت: با دیدن تصویر تایید ثبت بلیط و دیدن 11 نفر دیگر که مشکل من را داشتند، متوجه شدم که بروز این مشکل از سوی افراد نیست.

,

وی بیان کرد: با سایر افراد مشکل را پیگیری کردم که یکی از کارمندان فرودگاه مشهد در پاسخ به ما گفت صبر کنید اندکی خلوت تر شود تا ما راحت تر بررسی کنیم.

,

مسافر پرواز مشهد_بوشهر شرکت هواپیمایی زاگرس با بیان اینکه این مسئله را از بوشهر نیز پیگیری می کردم، تصریح کرد: فردی که بلیط را برایم تهیه کرده بود با شرکت زاگرس در بوشهر تماس گرفته و آن ها در پاسخ گفتند هواپیمای دیگری فرستاده شده که ظرفیت کمتری را نسبت به بلیط های فروخته شده می گیرد و به همین جهت تعدادی را حذف کردند.

,

وی اضافه کرد: بعد از گذشت مدتی که تمام مسافران کارت پرواز خود را گرفتند، با کارمند فرودگاه مشهد که مشکل ما را پیگیری می کرد، صحبت کردیم و او تنها پاسخی که  می داد این بود که اسامی شما در لیست من نیست.

,

این مسافر اظهار داشت: بعد از انکار اسم ما در لیست، به ما گفتند شما یک شب دیگر مهمان علی بن موسی رضا هستید و ما برای شما هتل می گیریم و فردا شب نیز بلیط برگشت را برایتان تهیه می کنیم اما ما راضی نمی شدیم.

,

وی پاسخ شرکت زاگرس در بوشهر را مطرح کرد که موجب تغییر حرف های کارمند فرودگاه شد و گفت: این طور که شما می گویید نیست و حقیقت این است که به علت گرما خلبان اجازه ورود تعدادی را نداده است زیرا موجب سنگینی هواپیما می شود و ما هم 12 نفر را کم کردیم.

,

مسافر پرواز مشهد_بوشهر با بیان اینکه کارمند فرودگاه بعد اصرارهای مکرر ما توضیحات بیشتری داد، تصریح کرد: این کارمند به ما گفت در روز گذشته، تعدادی که مقرر به حذف شان شده بودیم را مطلع کردیم اما هیچ کدام قبول نکردند.

,

وی افزود: دوباره به طوری اتفاقی نام تعداد دیگری را انتخاب کردیم که این بار به آن ها اطلاع داده نشد و این مسئله موجب شد تا اعتراضی نباشد و مردم در کار انجام شده قرار بگیرند.

,

این مسافر با بیان اینکه مدتی از ساعت اعلام شده انجام پرواز گذشته بود، بیان کرد: مسولان مربوطه به ما وعده دادند که مشکل را حل خواهند کرد و با خلبان صحبت می کنند و در ظاهرا نیز هماهنگی هایی انجام می دادند اما ما حقیقت را نمی دانستیم.

,

وی اضافه کرد: در شرایطی که ما پیگیر بودیم، آن ها فقط وعده حل مشکل را می دادند.

,

 مسافر پرواز مشهد_بوشهر اظهار داشت: مسول مربوطه در پاسخ به اعتراض ما به جهت آخرین اعلام اطلاعات پرواز مبنی بر سوار شدن گفت تا من هستم پرواز انجام نمی شود که در همان لحظات اطلاع دادند پرواز مورد نظر ما از روی باند بلند شد.

,

مسافر پرواز مشهد_بوشهر به نقل از مسئول مربوطه بیان کرد: هواپیمای ما با 12 صندلی خالی به سمت بوشهر پرواز کرد.

,

وی با بیان اینکه مسولان مربوطه سعی در آرام کردن ما داشتند، ابراز کرد: مسولان آنجا وسیله ایاب و ذهاب را فراهم کردن تا ما را به هتل ببرند که در این میان 11 نفرمان به ناچار قبول کردیم و به هتل رفتیم اما یکی از خانم ها قبول نکرد و به نشانه ی اعتراض در فرودگاه ماند.

,

این مسافر افزود: اقدام این خانم موجب شد تا مسولان آن جا به اجبار بلیط مشهدتهران  و تهران بوشهر را برای وی تهیه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه