اخبار داغ

اظهارات جالب بانوان گچسارانی درباره حجاب/

نسخه شفابخش جامعه از نظر دختران گچسارانی+ (فیلم)

نسخه شفابخش جامعه از نظر دختران گچسارانی+ (فیلم)
بانوان گچسارانی می گویند:حجاب و عفاف به نوعی نسخه شفابخش فرهنگ جامعه و مصون بودن آن از توطئه های دشمنان است که رشد و بالنگی کشور در تمام عرصه های فرهنگی، اقتصادی ، سیاسی و امنیتی تنها با رعایت حجاب و عفاف امکان پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجاب و عفاف، بانوان همواره تضمین کننده امنیت اخلاقی در جامعه و سدی در برابر توطئه های دشمنان فرهنگ و اعتقادات این ملت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب,

درگفت و گو با تعداد از بانوان گچسارانی،آنها به اثرگذاری حجاب و عفاف در تحکیم بنیان خانواده ها و نیز سلامت جامعه تاکید کردند و معتقد بودند:حجاب بانوان نقش عمده ای در فرهنگ جامعه خواهد داشت و این موضوع باید برای جوانان تبیین شود تا به سمت حجاب روی بیاورند.

,

آنها درادامه بر این باوربودند که حجاب و عفاف به نوعی نسخه شفابخش فرهنگ جامعه و مصون بودن آن از توطئه های دشمنان است که رشد و بالنگی کشور در تمام عرصه های فرهنگی، اقتصادی ، سیاسی و امنیتی تنها با رعایت حجاب و عفاف امکان پذیر است.

,

به هرحال اهمیت آرامش اخلاقی در جامعه بر کسی پوشیده نیست و وجود عفاف و حیاء در بین آحاد جامعه ایرانی- اسلامی از مدت ها پیش تضمین کننده این امنیت در سطح جامعه بوده است که برای حفظ روند رو به رشد و توسعه همه جانبه کشور، باید هم چنان، امنیت اخلاقی برقرار باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه