اخبار داغ

تبدیل کردن بی حجابی به یک فرهنگ در ایران از اهداف غربی هاست/ حجاب زن و مرد نمی شناسد

تبدیل کردن بی حجابی به یک فرهنگ در ایران از اهداف غربی هاست/ حجاب زن و مرد نمی شناسد
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز گفت: غربی ها در تلاش هستند تا مسئله ی بی حجابی را به یک فرهنگ در جامعه ی اسلامی ما تبدیل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گولان سقز، اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده به مناسب روز عفاف، با حضور جمع زیادی از کارکنان ادارات و زنان بسیجی، مسئولان شهرستانی امروز(21 تیر) در سالن اجتماعات شهید بهشتی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گولان سقز,
جانشین فرمانده سپاه شهرستان سقز در ابتدای مراسم ضمن تقدیر و تشکر از بانیان و دست اندرکاران در برگزاری برنامه دلیل نامگذاری این روز به نام روز عفاف و حجاب را حمله به مسجد گوهر شاد و کشتار مردم به دست رضاخان در اعتراض به تصمیم او درمورد کشف حجاب در سال 1314 دانست و افزود: به دلیل فاجعه‌ای که در کشتار تعداد زیادی از زنان محجبه در آن روز رخ داد، امروز به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
,

سعید قربانی هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ را تلاش در راستای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد: برگزاری چنین تجمع‌هایی بتواند نقش مهمی در رساندن پیام حجاب به جهانیان داشته باشد.

,

دکتر عابد نقیبی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز نیز با بزرگداشت روز ملی عفاف و حجاب گفت: خانواده و حفظ حجاب را از مهمترین اصل در دین مبین اسلام می باشد.

,

نقیبی با اشاره به آیات و روایات گفت: خداوند در قرار کریم بر بحث حجاب تاکید بسیاری داشته است و  بانوان حاضر در مراسم را به تربیت فرزندان سالم و اسلامی در خانواده‌ها توصیه کرد.

,

وی در ادامه مردان و زنان را به امر مهم وفاداری توصیه کرد و افزود: چه مرد و چه زن اگر به معقوله ی مهم عفاف و حجاب توجه کند پایبندی آنها نیز به زندگی بیشتر خواهد شد.

,

نقیبی با بیان اینکه عفاف و حجاب فقط مختص زنان نیست بلکه شامل مردان نیز می شود، اضافه کرد: حجاب درونی و باطنی و ذهنی است که فرد را در مواجهه با گناه و فساد، از عقاید و ایمان راسخ درونی برخوردار می‌کند.

,

او دلیل کم‏رنگ شدن عفاف و حجاب و عدم ترویج و توسعه آن در جامعه را کم‏رنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

,

نقیبی با تاکید بر دستورات دین مبین اسلام مبنی بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر افزود: امید است برگزاری همایش‌های اینچنینی سرآغازی برای ادای بهتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

,

این مسئول به وجود بیش از 200 کانال فارسی زبان ماهواره ای پرداخت و خاطرنشان کرد: غربی ها در تلاش هستند تا مسئله ی بی حجابی را به یک فرهنگ در جامعه ی اسلامی ما تبدیل کنند.

,

وی گفت: زنان به تاسی از فرهنگ فاطمی و سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س( با حفظ حجاب و عفت و پاکدامنی خود خط بطلانی بر نقشه ها و توطئه های دشمنان کشیدند.

,

دکتر نقیبی در پایان با اشاره به رشادتهای سردار سلیمانی در جنگ با دشمنان در خارج از مرزهای کشور یادآور شد: سردار حاج قاسم سلیمانی به تنهایی یک ملت می باشد که باعث افتخار همه ایرانیان شده است.

,

پخش کلیپ، اجرای دف نوازی، قرائت زندگینامه شهید شاخص شهرستانی و اهدای جوائز به بانوان محجبه ادارات و قرائت بیانیه ی بسیج جامعه زنان استان کردستان از برنامه های این مراسم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه