اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

تزلزل بنیان خانواده و رواج بی حجابی هدف دشمنان است/ ننگ بر آن مسئولی که زن و دخترش بدحجاب در شهر می گردند!

تزلزل بنیان خانواده و رواج بی حجابی هدف دشمنان است/ ننگ بر آن مسئولی که زن و دخترش بدحجاب در شهر می گردند!
امام جمعه میاندوآب گفت: ننگ بر آن فردی که مسئول یک اداره و نهاد است و نسبت به حجاب حساسیت ندارد و بی تفاوت است و خانم و فرزندش با گیتار و بی حجاب در خیابان می گردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در همایش مردمی صیانت از حریم خانواده در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان، اظهار کرد:حجاب و عفاف تنها برای بانوان نیست بلکه برای آقایان نیز است و باید از سوی هر دو رعایت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه تربیت فرزندان یکی از اصلی ترین و مهم ترین وظایف بانوان است، افزود: اصلی ترین رسالت و وظیفه خواهران، تربیت صحیح و اسلامی فرزندان است که این موضوع باید در کنار سایر وظایفی که برخی بانوان مانند اشتغال برعهده دارند، باید به آن توجه داشته باشند.

,

وی گفت: بانوان ایران اسلامی باید سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا( س) را الگوی خود قرار داده و زندگی فاطمی گونه داشته باشند و به این نکته توجه کنند که بانوان محجبه و متدین می توانند، فرزندان صالح تربیت کنند.

,

حسن زاده با ابراز تاسف نسبت به طرح برخی مسائل مانند اینکه داخل خودرو حریم خصوصی است، تصریح کرد: متاسفیم برای این گونه اظهارات که زمانی به اسم آزادی، زمینه را برای فساد انگیزی فراهم کردند و اکنون نیز اینگونه سخنان جامعه را با مشکل مواجه ساخته و به تزلزل می کشاند و این افراد نباید دوگانگی در جامعه ایجاد کنند.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی غیرتمند بوده و غیرت آنها قبول نمی کند که در داخل یک خودرو به بهانه حریم خصوصی بودن، فردی بی حجاب باشد، اظهار کرد: غیرت دینی، ایرانی و اسلامی ما از هر گروه و جناحی که باشیم، اجازه چنین کاری را به ما نمی دهد.

,

وی با اشاره به اینکه دشمنان با صدها شبکه ماهواره ای تنها برای یک هدف و آن تزلزل بنیان خانواده و رواج بی حجابی تلاش می کنند، افزود: دشمنان به عینه این هدف خود را بیان می کنند و متاسفیم که برخی با اقدامات و اظهارات خود دشمن شادکن می شوند.

,

حسن زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما بر پایه حجاب و ارزش ها بنا و با ارزش های دین و اسلام عجین شده است، گفت: به برخی از افراد که در جامعه تزلزل ایجاد می کنند، هشدار و تذکر می دهم و به آنها می گوییم که مقابل بی بند وباری و بی حجابی می ایستیم.

,

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر مقابله با بی بند وباری در جامعه، تصریح کرد: دین اسلام می گوید که باید با بی بند وباری، فساد و اختلاط مقابله کرد و متاسفیم که برای عده ای هدف وسیله را توجیه می کند و برای دست یابی به هدف خود هر چیزی را بیان می کند.

,

وی با بیان اینکه حجاب، ضرورت دین بوده و هرکس حجاب را کتمان کند، کافر است، اظهار کرد: حجاب ارزش ماست و محدودیت نیست، بلکه مصونیت است و بانوان عفیف و ارزشمند از حجاب خود دفاع می کنند و از سنین کودکی به دختران خود، حجاب را آموزش می دهند.

,

حسن زاده با تاکید بر اینکه بانوان و دختران مسئولان در حفظ حجاب باید الگو باشند، اظهار کرد: ننگ بر آن فردی که مسئول یک اداره و نهاد است و نسبت به حجاب حساسیت نداشته و بی تفاوت است و خانم و فرزندش با گیتار و بی حجاب در خیابان می گردند.

,

امام جمعه میاندوآب افزود: ما هزاران شهید داده ایم و چرا آن مسئول باید اینگونه باشد؟ شهدا جان خود را برای انقلاب و دین فدا کرده اند و این از یک مسئول، شایسته نیست.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه