اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان قم ؛

بی اهتمامی دولت به امر به معروف در جامعه، وضعیت حجاب را نابسامان کرده است

بی اهتمامی دولت به امر به معروف در جامعه، وضعیت حجاب را نابسامان کرده است
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) استان قم گفت: وضعیت حجاب در کشور روند مطلوبی ندارد به طوری که باید گفت بی اهتمامی دولت به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر ، باعث شده که شاهد نابسامانی در مساله حجاب و عفاف در جامعه باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایش و راهپیمایی بزرگ  حجاب و عفاف عصر چهارشنبه 21 تیرماه به همت بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)،امور فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س)، ستاد امر به معروف، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای دولتی با حضور شمار زیادی از بانوان و دختران و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در استان قم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مرضیه ابراهیم آبادی در گفتگو با خبرنگار زنان قم، در خصوص برگزاری راهپیمایی حجاب و عفاف اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ حجاب و عفاف به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در 21 تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال 1315انجام شد.

, زنان قم، , زنان قم، , زنان قم,

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه و دیگر برنامه های هفته حجاب و عفاف ، ترویج عفیفانه در سطح جامعه و مقابله با هجمه های پیش بینی شده توسط دشمن درباره کشف حجاب است.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) تصریح کرد: اقدامات انجام گرفته در هفته حجاب و عفاف علاوه بر برگزاری راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب از محل میدان روح الله به سمت حرم حضرت معصومه (س) و تجمع در شبستان نجمه خاتون (س)، برنامه های دیگری همچون یادواره شهدای مسجد گوهرشاد، همایش گران فروش ها به بهشت می روند، مستند سازی خانم اردبیلی از نوادگان آیت الله اردبیلی رهبر قیام مسجد گوهرشاد، برپایی نمایشگاه های حجاب و عفاف در چندین نقطه از استان ، اهدای گل به بانوان بدحجاب و ایستگاه های صلواتی در سطح استان صورت گرفته است.

,

وی اضافه کرد: طرح شیشه نویسی خودروها با موضوع "حجاب تاج بندگی"، "حجاب امر الهی"، تقدیر از فروشگاه ها ومغازه هایی که فروشنده های محجبه دارند و اقدام به فروش کالای ملی کرده اند در هفته حجاب و عفاف  در سطح استان از دیگر برنامه های اجرایی بود که با استقبال بسیار زیاد همشهریان روبرو شد.

,

 ابراهیم آبادی اظهار داشت: در هفته های آینده برنامه چهارشنبه های زهرایی در مقابله با چهارشنبه های سفید در سطح استان برگزار خواهد شد که جزئیات آن را بعدأ به اطلاع هم استانی ها خواهیم رساند.

,

وی در خصوص وضعیت حجاب در کشور، گفت: متأسفانه وضعیت حجاب به خصوص در سطح استان قم روند مطلوبی ندارد که لازم است همه سازمان های فرهنگی ، مردمی و ستاد امر به معروف به صورت جدی وارد عمل بشوند و فرهنگ سازی در جهت بهبود وضع حجاب در جامعه صورت بگیرد و از طرف دیگر دولت هم هیچ گونه پشتیبانی از نهادهای  فرهنگی انجام نمی دهد و در اهمیت دادن به امر به معروف کوتاهی می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه