اخبار داغ

مدیر کل امور بانوان در استانداری لرستان:

شغل و سر پناه برای بانوان معتاد بهبود یافته ایجاد شود

شغل و سر پناه برای بانوان معتاد بهبود یافته ایجاد شود
مدیر کل امور بانوان در استانداری لرستان گفت: برای بانوان معتاد بهبود یافته شغل و سر پناهی ایجاد شود تا آنها هم بتوانند زندگی خود را ادامه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک؛ لیلا سلاحورزی مدیر کل امور بانوان در استانداری لرستان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر که در اتاق جلسات استانداری استان برگزار شد اظهار داشت: مشکل بانوانی که داری اعتیاد هستند به دو گروه تقسیم می شوند یکی بانوانی که مستقیما با اعتیاد سر کار دارند ودوم اینکه بانوانی که به طور غیر مستقیم درگیر اعتیاد هستند که غیر مستقیم این هست که همسر آنها معتاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک؛, ,

 

,

وی گفت: ما خواهان این هستیم که امروز مصوباتی در زمینه بانوانی که غیر مستقیم  درگیر اعتیاد هستند گرفته شود  و برای رفع مشکل  این بانوان اقدامی صورت بگیرد.

,

 

,

سلاحورزی افزود: بانوانی که معتاد بودند وبه مراکز ترک اعتیاد مراجعه کردند و در حال حاضر بهبود یافته اند و زمانی که از مراکزترک اعتیاد ترخیص می شوند سر پناه و شغلی ندارند لذا پیشنهاد می شود که برای اینگونه بانوان که بهبود یافته اند هم شغل و هم سر پناهی ایجاد شود تا آنها بتوانند زندگی خود را ادامه دهند.

,

 

,

مدیر کل امور بانوان در استانداری عنوان داشت: یکی دیگر از مشکلات بانوان شاغل ولی به دلایلی به اعتیاد رو آوردند و از کار اخراج شدند همین بانوان برای بهبود به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کردند و پاک شدند اما متاسفانه به بانوان بهبود یافته از اعتیاد  اجازه مجدد به کار نمی دهند  که در استان تعدادشان ۲۴ نفر هستند علی رغم اینکه تلاش و راهزنی های بسیاری در این زمینه صورت گرفته ولی هنوز اقدامی در این راستا انجام نشده است و پیشنهاد این است که بانوان بهبود یافته مجددا به شغل خود برگردند.

,

 

,

مویدی قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدردر پاسخ به پیشنهادات مدیر کل امور بانوان در استانداری  گفت: ما با حراست مرکزی کل کشور و گزینش مرکزی تفاهم کرده ایم کسانی که از اعتیاد پاک می شوند و بهبودی حاصل کردند حتما نامه خواهیم زد که بانوان بهبود یافته از اعتیاد به شغل و خدمت خود برگردند.

,

 

,

وی افزود: ممکن هست افراد بهبود یافته نتوانند آن کاری و درجه مهارتی که قبلا انجام داده است نتواند انجام دهد ولی می توان در کار پایین تر مشغول باشند.

,

 

,

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر یاد آور شد: ما یک آدم بهبود یافته را می بریم که شغل ایجاد کنیم که جلوی برگشت مجددش را بگیریم حالا یک کارمند را از کار بیکار کنیم که تبدیل به یک معتاد محتجر خیابانی خواهد شد و ما حتما این قضیه  را پیگیری خواهم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه