اخبار داغ

وزیر کشور در خرم آباد:

لرستان در رتبه سوم یا چهارم کاهش بیکاری قرار دارد

لرستان در رتبه سوم یا چهارم کاهش بیکاری قرار دارد
وزیر کشور گفت: استان لرستان در کاهش بیکاری گام‌های خیلی خوبی برداشته و جز استان‌هایی است که در رتبه سوم یا چهارم کاهش بیکاری بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک عبدالرضا رحمانی فضلی؛ وزیر کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به این که استان لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی است و من معین اقتصادمقاومتی لرستان هستم این سفر در امتداد سفرهای قبلی است،هرچند وقت یک ‌بار توفیقی می شود که در خدمت مردم و مسئولان این استان باشم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 وی با بیان این که این سفر به خاطر انتخابات به تأخیر افتاد،اظهار داشت: اما سفرهای استانی من شروع شده دفعه قبلی در تبریز بودم و امروز نیز در استان لرستان حضور دارم تا ‌روند کارها و برنامه‌های سال 96 در اقتصاد مقاومتی بررسی شود و چند طرح نیز در استان افتتاح ‌شود.

,

 

,

وزیر کشور با اشاره به این که استان لرستان در اقتصاد مقاومتی توفیقات خوبی داشته است،گفت: استان لرستان در کاهش بیکاری گام‌های خیلی خوبی برداشته و جز استان‌هایی است که در رتبه سوم یا چهارم کاهش بیکاری بوده  و این نشان‌دهنده تلاش و فعالیت‌هایی است که مجموعه نیروها انجام می دهند.

,

 

,

رحمانی فضلی عنوان کرد: در سال 96 برنامه اصلی موضوع سرمایه‌گذاری است و در استان لرستان سرمایه‌گذاری داخلی تقویت و سرمایه‌گذار خارجی جذب می شود.

,

 

,

به گزارش سفیرافلاک وزیر کشور به همراه هوشنگ خندان دل؛ معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی به منظور افتتاح گلخانه «دیناروند» و «کشت و صنعت»، افتتاح پل های «هاشم زاده» به استان لرستان سفر کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه