اخبار داغ

سیر تا پیاز حجاب وعفاف دولت روحانی:

چراغ سبز دولت دوازدهم برای ترویج بی حجابی/ فتنه "فرهنگی اجتماعی" دولت اصلاح طلبان76تکرار می شود؟+تصاویر

چراغ سبز دولت دوازدهم برای ترویج بی حجابی/ فتنه "فرهنگی اجتماعی" دولت اصلاح طلبان76تکرار می شود؟+تصاویر
امروز بدحجابی و بی حجابی به بزرگترین معضل فرهنگی اجتماعی در کشور تبدیل شده است به طوری که این مسئله در ایام انتخابات به ابزاری برای جلب رای برای کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک براساس آیات و روایات متعدد  و برقراری نظام مقدس جمهوری اسلامی رعایت حجاب و عفاف در کشور ایران به عنوان یک ارزش مهم واساسی در جامعه به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

همچنان این پوشش در میان بیشتر دختران وزنان ایرانی در بیشتر استان های کشور وجود دارد ولی متاسفانه در میان برخی از استان های بزرگ مهاجر پذیر و توریستی شاهد نفوذ فرهنگی و ترویج بی حجابی و بدحجابی هستیم.

,

 

,

این در حالی که رهبر انقلاب بارها در خصوص لزوم توجه به رعایت حجاب وعفاف در جامعه تاکید کرده اند و گفتند: "من مى‏گویم چادر بهترین نوع حجاب است؛ یک نشانه‏ ملى ماست؛ هیچ اشکالى هم ندارد؛ هیچ منافاتى با هیچ نوع تحرکى هم در زن ندارد. اگر واقعاً بناى تحرک و کار اجتماعى و کار سیاسى و کار فکرى باشد، لباس رسمى زن مى‏تواند چادر باشد و – همان‏طور که عرض کردم – چادر بهترین نوع حجاب است.۴/۱۰/۷۰ ·

,

 

,

مردم ما چادر را انتخاب کرده ‏اند. البته ما هیچ وقت نگفتیم که «حتماً چادر باشد، و غیرچادر نباشد.» گفتیم که «چادر بهتر از حجاب‌هاى دیگر است.» ولى زنان ما مى‏خواهند حجاب خودشان را حفظ کنند. چادر را هم دوست دارند. چادر، لباس ملى ماست. چادر، پیش از آن‏که یک حجاب اسلامى باشد، یک حجاب ایرانى است. مال مردم ما و لباس ملى ماست.۲۰/۷/۷۳ ·

,

 

,

زن با برداشتن حجاب خود، با عریان کردن آن چیزى که خداى متعال و طبیعت پنهان بودن آن را از او خواسته، خودش را کوچک میکند، خودش را کم ارزش می کند.۲۳/۲/۹۱ · عفت زن مایه احترام و شخصیت اوست."

,

 

,

رهبر انقلاب و حجاب عفاف

, رهبر انقلاب و حجاب عفاف,

 

,

در حاکمیت دولت اصلاح طلبان بین سال های 76تا84 ،کاندیدای این طیف سیاسی با طرح شعاری با عنوان "آزادی"فتنه فرهنگی اجتماعی را در کشور کلید زد.

,

 

,

 بی حجابی دولت اصلاح طلبان

, بی حجابی دولت اصلاح طلبان,

 

,

آواز وموسیقی های مبتذل ومختلط پس از طرح این شعار در جامعه رواج پیدا کرد به طوری که در همان سال ها تصاویری از دست دادن رئیس جمهور وقت به دختران نامحرم در فضای رسانه ای منتشر شد.

,

 

,

بی حجابی وابتذال

, بی حجابی وابتذال,

 

,

پس از هشت سال آزاد گذاشتن این موضوعات ،قارچ سمی بدحجابی وبی حجابی به عنوان یک فرهنگ و ارزش در دولت اصلاح طلبان مطرح شد،علی رغم مخالفت های مراجع و دلسوزان نظام ولی این موضوع علاوه بر داخل از طریق اپوزیسیون های سیاسی ضد انقلاب هم مورد حمایت قرار گرفت.

,

 

,

بدحجابی در بازار

, بدحجابی در بازار,

 

,

به طوری که به برخی از دختران ایرانی پول داده می شد که در ساعاتی مشخص از روز با وضع نامناسب بی حجابی در مناطق شلوغ پایتخت حاضر شوند.

,

 

,

دولت اصول گرای احمدی نژاد که قصد داشت این موضوع را با گشت ارشاد و دیگر برخوردهای فرهنگی ساماندهی کند بلافاصله همین کارشناسان طیف اصلاحات در نوشته های خود با بازی کردن با احساسات نسل جامعه را ملتهب می کردند.

,

 

,

گشت برخورد با بدحجابی

, گشت برخورد با بدحجابی,

 

,

در فتنه 88سربازان بد حجابی وبی حجابی در حمایت از سران فتنه هم خود را به شکل معترض نشان دادند.

,

 

,

بی حجابی فتنه88

, بی حجابی فتنه88,

 

,

در روزهای پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری اخیر کشور که حجت الاسلام روحانی به عنوان منتخب ملت انتخاب شد ،بازهم برخی از دختران وپسران ایرانی که همچنان هوای "آزادی"به سبک غربی را در سر دارند با وضعیت نامناسب حجاب در کنار مردان نامحرم در خیابان ها و اماکن عمومی به رقص و آواز پرداختند.

,

 

,

بی حجابی دولت روحانی

, بی حجابی دولت روحانی,

بی حجابی دولت اصلاح طلبان

, بی حجابی دولت اصلاح طلبان,

 

,

هر چند این گونه حرکاتی هم نیز در ایام تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری توسط ستاد انتخاباتی حجت الاسلام روحانی با استفاده از دختران بدحجاب در برخی از نقاط شهر تهران به نمایش درآمده شد.

,

 

,

حالا باید دید دولت دوازهم که این چنین برای ترویج بی حجابی وبدحجابی چراغ سبز نشان می دهد چگونه می تواند از نفوذ فرهنگ غربی به ایران جلوگیری کند تا کیان خانواده ایرانی همچنان پایبند واستوار بماند ،هرچند دشمنان نظام با ناتوی فرهنگی و راه اندازی شبکه های ماهواره ای وتلویزیونی متعدد فارسی زبان سعی دارند این بنیان مهم اجتماعی را در ایران متلاشی کنند.

,

*علی مرادی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه