اخبار داغ

گزارش‌‌هایی که اظهارات مسئولین را تائید نمی‌‌کند؛

تجمع چندین ماهه‌‌ی زباله در منطقه طالقانی تبریز/ بوی تهوع‌آور محلات را بیمار خود کرده است

تجمع چندین ماهه‌‌ی زباله در منطقه طالقانی تبریز/ بوی تهوع‌آور محلات را بیمار خود کرده است
تجمع زباله در منطقه طالقانی تبریز داد اهالی این محله را در آورده است و مسئولین نیز پاسخی به پیگیری اهالی منطقه نمی‌‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، پاکیزگی شهر جز حقوق اولیه شهروندی است و علاوه بر زیبایی در سلامت شهر و شهروندان نیز تاثیر به سزایی دارد، در این میان شهرداری و پاکبانان وظیفه پاکیزگی شهر را به عهده گرفته‌‌‌اند اما گویا در این امر کاستی‌‌هایی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

پاکبانان شهرداری روز تعطیل و غیر تعطیل ندارند و در تمام طول سال وظیفه پاکسازی شهر را به عهده می‌گیرند و حتی در ایام عزاداری که تمام مردم فارغ از کار هستند کار این ماموران به پایان نمی‌رسد اما کوتاهی در بعضی مناطق صدای اهالی این مناطق را در آورده است.

,

تضاد گزارش و واقعیت؛ مسئله‌‌ای که شهروندان تاوان آن را با سلامت خود می‌پردازند

,

چندی پیش مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از فعالیت 1800 نفر پاکبان در تبریز خبر داد و اظهار داشت: خادمان شهر در تمام تبریز در حال فعالیت هستند و از این رو تبریز را به شهری تمیز تبدیل کرده است، شاید در زمان کوتاه شاهد تجمع و پر بودن باکس‌‌‌های شهر باشیم اما نحوه برنامه جمع آوری زباله در شهر طوری است که در اسرع وقت زباله‌‌‌ها خالی می‌شود و شاهد تجمع زباله در منطقه‌‌ای نیستیم.

,

این صحبت‌‌ها در حالی مطرح می‌شود که اهالی منطقه طالقانی به آناج خبر داده‌‌‌اند که چند ماهی است زباله در این محله ریخته شده و متولیان امر نسبت به جمع آوری آن اقدام ننموده‌‌اند و علی‌رغم درخواست‌‌های مکرر باکسی هم در این منطقه قرار نمی‌دهند.

,

اهالی منطقه با شکایت از عدم پاسخگویی مسئولین از ابتلای شهروندان این محله به بیماری به خاطر تجمع زباله خبر داده‌‌اند.

,

مسئولین شهری باید توجه داشته باشند که ارائه گزارش مثبت از عملکرد سازمان‌‌ها چیز بدی نیست اما کوتاهی در انجام مسئولیت‌‌‌ها نیز داد مردم را در خواهد آورد و باید منتظر ماند و دید که آیا مسئولین شهرداری منطقه طالقانی پاسخی برای این مشکل خواهند داشت و یا همچنان از عملکرد خودشان رضایت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه