اخبار داغ

رابط بین روسیه و ترامپ، داماد پیشین علی‌‌‌اف؛

یک آذربایجانی، عامل انتقال مدارک روسیه علیه هیلاری کلینتون!

یک آذربایجانی، عامل انتقال مدارک روسیه علیه هیلاری کلینتون!
داماد پیشین الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان عامل انتقال مدارک روسیه علیه هیلاری کلینتون به پسر دونالد ترامپ در برهه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بنابر اخبار رسانه‌‌‌‌‌‌های جمهوری آذربایجان، رابرت مولر، دادستان خصوصی و بازرس ویژه پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مدعی است ترتیب دیدار پسر دونالد ترامپ با وکیل روس توسط امین آقالاروف ، فرزند آراز آقالاراف، میلیارد آذربایجانی( شهروند روسیه)، صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

دونالد ترامپ جونیور در تابستان سال گذشته، به پیشنهاد امین آقالاراف ( داماد سابق الهام علی اف)، با ناتالیا وسلنیتسکایا، وکیل روس برای دریافت مدارک اطلاعات علیه هیلاری کلینتون، رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دیدار کرده است. این دیدار در هتل "ترامپ تاور" نیویورک انجام شده است.

,

امین آقالاراف، مدارک اطلاعات علیه هیلاری کلینتون را از پدرش آراز آقالاراف دریافت کرده بود که وی نیز این اطلاعات را از فرد دیگری دریافت کرده است. همین فرد از آراز آقالاراف خواسته بود مدارک اطلاعات علیه هیلاری کلینتون را به ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برساند. احتمالا این فرد، یوری چایکا بوده است. یوری چایکا در این باره هیچ توضیحی نمی دهد.

,

پسر دونالد ترامپ تحویل گرفتن مدارک علیه رقیب پدرش را از روس ها قبول کرده است، اما در دیداری که با وسلنیتسکایا داشته است، هیچ مدرک مهمی ارائه نشده و وی نیز این دیدار را نیمه کاره رها کرده است.

,

 نمایش شفافیت پسر دونالد ترامپ، همانند نفتی بوده است که بر روی آتش ریخته شده است. زیرا با اعتراف پسر ترامپ به موافقتش با دریافت مدارک علیه رقیب انتخاباتی پدرش، مساله دخالت روسیه در انتخابات آمریکا به نفع ترامپ جدی تر شده و حملات رسانه ای علیه ترامپ تشدید شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه