اخبار داغ

معاون وزیر نفت ایران در کنگره جهانی نفت در استانبول؛

می‌خواهیم میزان صادرات گاز طبیعی به ترکیه را افزایش دهیم/ تا پایان سال 96 تولید روزانه نفت را به 4 میلیون بشکه می‌رسانیم

می‌خواهیم میزان صادرات گاز طبیعی به ترکیه را افزایش دهیم/ تا پایان سال 96 تولید روزانه نفت را به 4 میلیون بشکه می‌رسانیم
معاون وزیر نفت ایران طی سخنانی در استانبول گفت: مذاکرات برای انجام 25 پروژه مرتبط با حوزه انرژی ادامه دارد و امیدواریم طی ماه های آینده چندین قرارداد 8 الی 10 میلیاردی به امضا برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،  امیر حسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه بیست و دومین کنگره جهانی نفت در استانبول با اشاره به ادامه مذاکرات برای بیش از 25 پروژه مرتبط با انرژی گفت: ایران در 10 تا 11 ماه آینده قراردادهای جدید 8 تا 10 میلیارد دلاری در زمینه انرژی امضا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: ما می‌‌خواهیم که میزان صادرات گاز طبیعی به ترکیه را افزایش دهیم، ایران تا پایان امسال تولید روزانه نفت را به 4 میلیون بشکه خواهد رساند؛ ما در زمینه صادرات نفت خام با مشکل مشتری مواجه نیستیم. تولید و ظرفیت عرضه نفت خام ما محدود است. لذا تا زمانی که نفت خام داریم، مشتری آن وجود دارد.

,

معاون وزیر نفت ایران ادامه داد: شرکت نفتی توتال قرارداد 5 میلیارد دلاری با شرکت ملی نفت ایران برای توسعه فاز یازدهم میدان گاز طبیعی پارس جنوبی امضا کرد. مذاکرات برای بیش از 25 پروژه مرتبط با انرژی ادامه دارد، ایران طی 10 تا 11 ماه آینده قراردادهای جدید 8 تا 10 میلیارد دلاری در زمینه انرژی امضا خواهد کرد.

,

گفتنی است شرکت توتال در زمینه قرارداد فوق اعلام کرد که 50.1 درصد سهام پروژه متعلق به توتال خواهد بود. شرکت های "سی.ان.پی.سی" چین و "پتروپارس" ایران به ترتیب 30 و 19.9 درصد این پروژه را برعهده دارند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه