اخبار داغ

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛

بدحجابی امروز در سطح جامعه، زیبنده نظام و انقلاب نیست

بدحجابی امروز در سطح جامعه، زیبنده نظام و انقلاب نیست
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بدحجابی که امروز در سطح جامعه مشاهده می کنیم به هیچ وجه زیبنده نظام و انقلاب اسلامی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار سایت کریمه با اشاره به فرارسیدن 21 تیرماه ،روز ملی عفاف و حجاب اظهار داشت: بی شک سرکوب خونین قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد در اعتراض به کشف حجاب رضاخانی، حاکی از عمق غیرت دینی و حیای ایمانی مردان و زنان مسلمان این سرزمین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه , کریمه , کریمه,

وی همچنین با تاکید بر این که لازمه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، داشتن برنامه منسجم و نگاه راهبردی است، گفت: در حال حاضر واقعیت آن است که وضعیت پوشش و حجاب در شأن نظام جمهوری اسلامی و مردم شیعه ما نیست و برای این که در این خصوص شاهد تحولی باشیم لازم است که همه مردم و به خصوص متولیان در این باره احساس مسئولیت دینی داشته باشند.

,

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: هر چند در برخورد با بدحجابی و بی عفتی در جامعه، گاهی اوقات انجام برخوردهای قهری و پلیسی اجتناب ناپذیر است اما این مساله نباید ما را از لزوم توجه به بُعد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی غافل کند و لذا همه مسئولان و مردم باید به اهمیت فعالیت های فرهنگی باور و اعتقاد راسخ داشته باشند تا شاهد تحولات ارزشمند در این باره باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه