اخبار داغ

نایب رئیس هیات بسکتبال جاجرم:

بانوان در رشته بسکتبال مستعد پیشرفت هستند و مسئولین اصلا حمایت نمی کنند/ در کلاس ها با کمبود توپ روبرو هستیم

بانوان در رشته بسکتبال مستعد پیشرفت هستند و مسئولین اصلا حمایت نمی کنند/ در کلاس ها با کمبود توپ روبرو هستیم
خانم ابراهیمی مربی بسکتبال بانوان شهرستان جاجرم با اشاره به اینکه بانوان در رشته بسکتبال مستعد پیشرفت هستند اظهار داشت: شیدا باقری یکی از بازیکنان بسکتبال جاجرم به تیم منتخب نوجوانان استان برای بازی در مسابقات کشوری دعوت شد اما حمایتی از این بازیکن نشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، ابراهیمی مربی بسکتبال بانوان شهرستان جاجرم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم ابراز داشت: بنده از سال ۸۶به طور حرفه ای بسکتبال کار کردم و به عنوان مربی شروع به فعالیت در استان و جاجرم نمودم. همون سال به عنوان مربی تیم استان به مسابقات کشوری اعزام شدم وچند سال با تیم های آموزش و پرورش جاجرم به مسابقات استانی رفتم در کنار اینها تیم بزرگسالان جاجرم را در سال ۹۴به لیگ دسته دو کشور به همدان بردم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم،, پایگاه خبری جاجرم،,

نایب رئیس هیات بسکتبال جاجرم گفت: باوجود علاقه زیاد به بسکتبال ماه گذشته برای ارتقا مدرکم در کلاس درجه ۲ در اصفهان شرکت کردم.

,

ابراهیمی با بیان اینکه کلاس های آموزشی برای نوجوانان و جوانان شهرستان جاجرم در حال برگزاریست گفت: در رده سنی نونهالان ۲۰ نفر و در رده نوجوانان وجوانان هم ۲۰ مشغول به تمرین هستند.

,


وی ضمن گلایه از مسئولین اظهار کرد: سال ۹۴ برای مسابقات به لیگ کشور رفتیم اما هنوز هزینه های آن سفر را پرداخت نکرده اند و مسئولین اصلا حمایت نمی کنند.

,
,

ابراهیمی با اشاره به اینکه ورزشکار نیاز به حمایت دارد تا در رشته خودش پیشرفت کند افزود: برای اینکه نام جاجرم در این رشته ورزشی بدرخشد تلاش می کنیم. امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به ورزش بانوان به خصوص رشته بسکتبال داشته باشند تا زمینه پیشرفت این رشته در شهرستان فراهم شود.

,

این مربی پرتلاش با اشاره به اینکه بانوان در رشته بسکتبال مستعد پیشرفت هستند اظهار داشت: شیدا باقری یکی از بازیکنان بسکتبال جاجرم به تیم منتخب نوجوانان استان برای بازی در مسابقات کشوری دعوت شد. اما حمایتی از این بازیکن نشد.

,

وی با بیان اینکه در شوقان و سنخواست برای بانوان رشته بسکتبال وجود ندارد گفت: در کلاس های اوقات فراغت جاجرم با کمبود توپ روبرو هستیم و لباس متحدالشکلی نداریم.

,

 

,

پایان خبر

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه