اخبار داغ

کاراته قهرمانی آسیا- قزاقستان؛

سعادتی،مرادی، کریمی و صداقت طلایی شدند

سعادتی،مرادی، کریمی و صداقت طلایی شدند
پرونده کاراته کاهای ایران در روز نخست با درخشش جوانان با آتیه با کسب ۱۷ مدال طلا، نقره و برنز در سالن دولت شهر آستانه قزاقستان در روز نخست بسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، بعد از درخشش نوجوانان کاراته کای کشورمان، جوانان نیز نمایشی امیدوارکننده داشته و موفق به کسب سه مدال طلا و یک نقره شدند. محمدرضا مرادی  در وزن ۶۱-کیلوگرم دور نخست  قزاقستان را  ۲ بر صفر شکست داد و در ادامه با برتری ۳برصفر برابر چین تایپه و و چین راهی دیدار نهایی شده و در این مرحله هم کاراته کای میزبان را ۳ بر یک از پیش رو برداشت و طلا گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در وزن ۶۸-کیلوگرم  سیدعلی کریمی با غلبه ۶ بر صفر مقابل ژاپن، قزاقستان را نیز ۶ بر۳ شکست داد و در نیمه نهایی هم ازبکستان را ۳بر صفر از پیش برداشت و به فینال راه یافت و در فینال هم با پیروزی یک بر صفر مقابل حریفی از چین تایپه به مدال طلا دست پیدا کرد. 

,

باربد صداقت در وزن ۷۶-کیلوگرم با برتری برابر نمایندگان قرقیزستان، عربستان و مالزی به فینال مسابقات این وزن راه پیدا کرد.اودر فینال ۳ بر یک از سد کاراته کای قزاقستانی گذشت و قهرمان شد.

,

در وزن ۷۶+کیلوگرم مجید نیکوهمت با نتیجه ۶ بر صفر هند را شکست داد و سپس چین تایپه را ۹ بر صفر مغلوب کرد و به فینال راه یافت. او در فینال به مصاف نماینده قزاقستان رفت و ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد و نایب قهرمان شد. ضمن اینکه علیرضا علیزاده کاراته کا وزن ۵۵-کیلوگرم در مبارزه نخست برابر نماینده امارات مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.

,

در بخش دختران و در وزن ۴۸-کیلوگرم جوانان، لیلا برجعلی با نتیجه ۱۰ بر صفر نماینده هنگ کنگ را برد و سپس ازبکستان را ۴ بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. برجعلی در فینال برابر نماینده کشور ژاپن قرار گرفت و ۴ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و نقره گرفت.

,

, ,

فاطمه سعادتی در وزن ۵۳-کیلوگرم کار خود را برتری ۵ بر صفر مقابل نماینده هند آغاز کرد و در ادامه تاجیکستان را ۹ بر صفر شکست داد. وی در سومین مبارزه برابر ویتنام پس از تساوی یک بر یک با رای داوران برنده شد و به دیدار فینال رسید. او در فینال نماینده ژاپن را شکست داد و مدال طلا را از آن خود کرد. ضمن اینکه مبینا حیدری در وزن ۵۹-کیلوگرم نماینده چین تایپه را ۶ بر ۲ شکست داد و در پیکار با قزاقستان ۲ بر یک شکست خورد و به در گروه شانس مجدد  ۷ بر صفر به برتری رسید و برنز گرفت.

,

مینا یوسفی هم در وزن ۵۹+کیلوگرم پس از برتری مقابل نماینده تایلند با رای داوران،حریفی از چین را ۳ بر صفر شکست  داد و راهی فینال شد. یوسفی در فینال برابر نماینده کشور میزبان ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

,

در پایان روز نخست تیم کاراته کشورمان در مجموع نوجوانان و جوانان با ۱۸ مدال، هشت مدال طلا، چهار نقره و ۶ برنز در صدر جدول رده بندی توزیع مدالها ایستاد. ژاپن با ۶ طلا، چهار نقره و ۶ برنز دوم است و قزاقستان با ۶ طلا، دو نقره و سه برنز سوم در جایگاه سوم ایستاده است. 

,

حدیث جمال، حسین خدری، عرفان داودی، کامران بصیری، محمدرضا مرادی، سید علی کریمی، باربد صداقت و فاطمه سعادتی هشت مدال طلا، مجید نیکوهمت و سید مجیدوکیلی، لیلابرجعلی و مینا یوسفی چهار مدال نقره، زینب السادات حسینی، احمد رضا محمودی، حدیث طالبی، مبینا حیدری، امیرحسین بیگدلی و پوریا اقدسی هم ۶ مدال برنز برای تیم کشورمان در روز نخست کسب کردند. 

,

این دوره از مسابقات با حضور ۶۶۰- کاراته کا از ۲۷ کشور در آستانه قزاقستان در حال پیگیری است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه