اخبار داغ

در آستانه تشکیل دولت دوازدهم؛

دعوای زرگری اصلاح طلبان بالا گرفت / جملات نیش دار عارف علیه روحانی

دعوای زرگری اصلاح طلبان بالا گرفت / جملات نیش دار عارف علیه روحانی
عارف در سخنانی به‌صورت مستقیم روحانی را خطاب قرار داد و درخواست کرد که کابینه با نظر وی و همراهانش در مجلس دهم بسته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، هنوز سروصدای لیست پر ابهام اصلاح‌طلبان برای شورای پنجم نخوابیده بود که این بار اختلافات در انتخاب کابینه روحانی خبرساز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

عارف در سخنانی به‌صورت مستقیم روحانی را خطاب قرار داد و درخواست کرد که کابینه با نظر وی و همراهانش در مجلس دهم بسته شود.

,

وی در نشست هم‌اندیشی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با شوراهای اصلاح‌طلب سراسر کشور گفت: در انتخابات اردیبهشت هیچ شکی نیست که پیروزی روحانی مدیون اصلاح‌طلبان است. خواهش ما در آستانه تشکیل دولت دوازدهم همراهی و هماهنگی با فراکسیون امید است و هیچ ستم‌خواهی نخواهیم داشت. انتظارمان از روحانی این است با شورای عالی اصلاح‌طلبان مشورت کند.

,

عارف افزود: بعضی‌ها پیروز می‌شوند یادشان می‌رود چه کسانی برایشان زحمت کشیدند و من این گله را دارم.

,

این اظهارات عارف در فاصله‌ای بیست‌روزه به معرفی کابینه جدید نشان می‌دهد که روحانی زیاد اهمیتی به عارف و دار و دسته وی در شورای اصلاح‌طلبان نمی‌دهد که همین امر موجب گردیده که دعوای این دو علنی و زرگری شود.

,

البته اظهارات تند عارف بدون جواب نماند به‌طوری‌که غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نماینده حامی دولت در مجلس با اشاره به کنایه‌های عارف به روحانی اظهار داشت: مگر می‌شود تیزهوشی و مدیریت روحانی را در انتخابات نادیده بگیریم؟ ایشان به‌خوبی در انتخابات فضای عمومی را رصد کردند و مردم را به سمت خود بیش‌ازپیش جذب کردند. مگر می‌توان هنرمندی دکتر روحانی و سخنرانی‌هایش را در انتخابات فراموش کنیم و نادیده بگیریم؟ این توهین به شخص دکتر روحانی و رئیس‌جمهور منتخب است که فردی بیاید بگوید ما او را رئیس‌جمهور کردیم. خب شما اگر می‌توانستید فردی را رئیس‌جمهور کنید، قطعاً می‌کردید.

,

جدایی و اختلاف در جبهه اصلاحات در حالی نمایان شده است که پیش‌ازاین هم منتجب نیا عضو ارشد حزب اعتماد ملی از عارف و شورای سیاست‌گذاری انتقاد کرده و آن‌ها را تازه‌وارد و فرصت‌طلب معرفی کرده است.

,

به‌هرحال به نظر می‌آید روحانی به‌خوبی می‌تواند صحنه را مدیریت کند به‌طوری‌که هرزمانی نیاز به رأی باشد همراه با اصلاح‌طلبان است و زمانی که نیاز به افراد تأثیرگذاری در ارکان نظام مانند لاریجانی است به‌راحتی یک وزیر را فدای این مهم می‌کند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه