اخبار داغ

سردار پورجمشیدیان:

برخی ها می گویند تجهیزات سپاه در پادگانها خاک بخورد و درخدمت سازندگی کشور نباشد

برخی ها می گویند تجهیزات سپاه در پادگانها خاک بخورد و درخدمت سازندگی کشور نباشد
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی با بیان اینکه برخی ها می گویند تجهیزات سپاه در پادگانها خاک بخورد، گفت: آیا این رواست که سپاه برای حفظ امنیت کشور جانفشانی بکند اما برخی ها بجای شکر نعمت گرفتار حاشیه ها بشوند؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه روز گذشته در مراسم سالگرد شهید مدافع حرم سیدرضا مراثی که شامگاه دیروز در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به وعده سردار سلیمانی برای حضور در تبریز اظهار داشت: یک روز رزمندگان آذربایجانی در جنوب استان حلب درگیر جنگ پیچیده ای بودند؛ سردار سلیمانی پشت بی سیم به من قول داد اگر در این جبهه موفق شویم یک روز میهمان تبریز خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

وی در ادامه با بیان اینکه مردم سوریه و عراق در سالهای اخیر متحمل سختی ها و ظلم های دردناکی شدند افزود: به تعبیر حاج قاسم سلیمانی، مردم عراق و سوریه بر گردن مردم کل جهان حق دارند، زیرا که در خط مقدم جنگ با استکبار قرار دارند.

,

پورجمشیدیان با اشاره به نقش غیرقابل انکار شهید مراثی در مناطق عملیاتی و امنیتی کشور اظهار داشت: نقش سید مراثی در تشکیل تیپ امام زمان(عج) و مدیریت مناطق امنیتی و عملیاتی کشور بر مطلعین پوشیده نیست. طوری که خبر شهادت سید مراثی، حاج قاسم را منقلب کرد.

,

وی افزود: در جلسه ای با حضور حاج قاسم سلیمانی حضور داشتیم، فرمانده تیپ امام زمان خبر شهادت سید رضا را آورد، حاج قاسم به محض شنیدن این خبر به شدت منقلب شد. سیدرضا در شرایطی که بعد از دوران بازنشستی میتوانست به کار و زندگی خود برسد، جبهه مقاومت را انتخاب کرد. سید رضا لحظه ای آرام و قرار نداشت. فداکاری سید رضا مراثی در بین همه رزمندگان عراقی و افغانی و سوری مثال زدنی است

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به نقش رزمندگان تبریزی در جلوگیری از سقوط بغداد، خاطرنشان کرد: بغداد در آستانه سقوط بود؛ اما رزمندگان گمنامی از تبریز مانع سقوط بغداد شدند. امروز هم عده کمی از رزمندگان آذربایجانی شهید شده اند، عده بسیاری از آنها همچنان نقش آفرینی می کنند.

,

پورجمشیدیان با بیان اینکه فقط صاحبان بصیرت رابطه بین تبریز، بغداد، حلب و دمشق را درک میکنند، گفت: مدافعان حرم در کشور خودشان هم قریبند هم مظلوم. به رزمندگان اسلام تهمت میزنند که با پول در جبهه ها حاضر می شوند. کدام عقل سلیمی در کنار فرزند و خانواده بودن را با پول معامله می کند؟ این شکایت را به کجا ببریم؟

,

وی افزود: بی بصیرت ها میگفتند گسترش سپاه و موشک سازی چه لزومی دارند؟..با بصیرت هایی چون تهرانی مقدم ها پشت دیوار را می دیدند.. اگر حضور نیروهای دفاعی نبود باید در داخل کشور با تکفیری ها میجنگیدیم. گناه بچه های سوری و لبنانی این بود که در خط مقدم ایستادند؛ حداقل حق آنها این بود که ما از آنها پشتیبانی کنیم. این نهایت بدبختی است برای ملتی که دشمن را به داخل کشور کشانده در شهرهای خود با آنها مبارزه کند.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: حفظ انقلاب در همه عرصه ها، وظیفه قانونی و ولایی سپاه پاسداران است. کسانی که بدنبال ادغام سپاه و ارتش بودند، بصیرت و معرفت امروزی را نداشتند، سپاه مامور حفظ انقلاب در همه عرصه هاست. این مجوز را امام و رهبری و قانون اساسی به پاسداران داده است.

,

وی همچنین در واکنش به حملات بی رحمانه به سپاه خاطرنشان کرد: بی معرفت ها از ظرفیت سپاه برای پیشرفت کشور استفاده میکنند و درعین حال به سپاه حمله میکنند

,

پورجمشیدیان گفت: برخی ها می گویند تجهیزات سپاه در پادگانها خاک بخورد و شرکت های فاسد خارجی صاحب پروژه های ما بشوند. آیا این رواست که سپاه برای حفظ امنیت کشور جانفشانی بکند اما برخی ها بجای شکر نعمت گرفتار حاشیه ها بشوند؟!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه