اخبار داغ

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

قمی ها بیشترین مصرف کننده آنتی بیوتیک

قمی ها بیشترین مصرف کننده آنتی بیوتیک
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت پذیری و پاسخگویی در تامین اجتماعی قابل تقدیر است و حمایت از تامین اجتماعی به دلیل ماهیت و شاخص توسعه یافتگی کشور ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ثامن به مناسبت 25تیر روز تامین اجتماعی جمعی از مدیران تامین اجتماعی قم به منظور ارایه گزارش با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ثامن,

ذوالنور در این دیدار ضمن تبریک این روز به مدیران و کارکنان تامین اجتماعی قم اظهار داشت:  کار و تلاش شاغلان درعرصه تولید بدون تامین اجتماعی نگرانی را به همراه دارد.

,

وی گفت: تجویز های غیرمنطقی هزینه های هنگفتی به سازمان های بیمه گر تحمیل می کند که در این زمینه نیاز به نظارت بیشتری است.

,

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تامین اجتماعی برای تبیین خدمات خود با استفاده از هنر و رسانه های نوین می تواند در گسترش پوشش بیمه ای در جامعه مولد و تلاشگر امروز موثر باشد.

,

ذوالنور افزود: مسئولیت پذیری و پاسخگویی در تامین اجتماعی قابل تقدیر است و حمایت از تامین اجتماعی به دلیل ماهیت و شاخص توسعه یافتگی کشور ضروری است.

,

وی بیان داشت: تدوین قوانین با توجه به ماموریت های سازمان تامین اجتماعی و پرداخت دیون سازمان توسط دولت در بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان و ارایه خدمات درمانی مطلوب تر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

,

همچنین در این دیدار داوود علیمحمدی مدیر درمان تامین اجتماعی قم ضمن ارائه گزارش از تحولات و پیشرفت های چند سال اخیر دربخش درمان  تامین اجتماعی قم اظهار داشت: بیشترین مصرف آنتی بیوتیک در قم است که ضرورت توجه به تجویز در اقلام دارویی را ضروری می نماید.

,

وی گفت: اجرای طرح نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد می تواند  آغاز اجرای طرح ملی صدور کارت سلامت درمان باشد.

,

علیمحمدی خاطر نشان کرد: مدیریت درمان استان قم موفق به اجرای 99/5درصدی نسخه الکترونیک در مراکز درمانی قم شده است.

,

همچنین سید مجتبی موسوی مدیر کل تامین اجتماعی استان قم با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی گفت:95 درصد کار فرمایان لیست خود را اینترنتی ارسال می کنند.

موسوی بیان داشت: سال گذشته 834 میلیارد تومان بابت تعهدات بلند مدت و کوتاه مدت پرداخت کرده ایم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قم  با اشاره به اینکه مصارف از منابع در استان قم پیشی گرفته است گفت: بیش از134میلیارد تومان از پیمانکاران  و برخی ادارات بابت پرداخت لیست بیمه طلبکار هستیم.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه