اخبار داغ

به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان صورت گرفت:

دیدار رئیس دفتر و اعضای شورای نگهبان با امام جمعه دهگلان

دیدار رئیس دفتر و اعضای شورای نگهبان با امام جمعه دهگلان
رئیس دفتر و اعضای شورای نگهبان دهگلان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد مقدس با امام جمعه دهگلان دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان صالح نادری رئیس دفتر شورای نگهبان در شهرستان دهگلان به همراه اعضای این شورا با امام جمعه دهگلان دیدار کردند.
 


در این دیدار ماموستا یدالله محمدی امام جمعه دهگلان ضمن تبریک سالروز تاسیس شورای نگهبان در 26 تیرماه سال 59 به امام خمینی (ره ) اظهار داشت:  صیانت از آراء مردم وظیفه اصلی این شورا  است.


وی افزو:د همه مردم اعضای شورای نگهبان را امانت‌دار خود می‌دانند از این رو  امیدواریم منویات مقام معظم رهبری که همان مصلحت نظام است، بیش‌ از پیش دنبال شود.

 

امام جمعه دهگلان ضمن تجلیل از صبر و استقامت وسعه صدر اعضای شورای نگهبان بر تداوم این رسالت عظیم  و آگاهی و هوشیاری اعضای این نهاد مقدس در کنار دستگاههای اجرایی و امنیتی جهت ایجاد فضای همدلی و اعتماد بیشتر مردم در دفاع از آراء در انتخابات تاکید نمود.


ماموستا محمدی با تاکید بر ضرورت امانتداری و صیانت از آرای انتخابی مردم افزود: شورای نگهبان نباید به هیچ جناحی وابسته باشد و تنها هدفش صیانت از آرای مردم در انتخابات است.


در ادامه نادری رئیس دفتر شورای نگهبان در شهرستان دهگلان گفت شورای نگهبان یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی بوده که وظیفه حراست از قانون اساسی را بر عهده دارد.

 

وی با اشاره به وظایف مهم شورای نگهبان گفت: نظارت بر قوانین و مقررات، تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات از وظایف مهم شورای نگهبان است.

 

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه