اخبار داغ

برترین های جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج عشایری مهدیشهر معرفی شدند

برترین های جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج عشایری مهدیشهر معرفی شدند
هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج عشایری شهرستان مهدیشهر، بعد از دو روز به کار خود پایان داد و برترین های جشنواره معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نیزوا، این جشنواره با حضور امام جمعه موقت مهدیشهر، جمعی از روحانیون، مسئولین سپاه و بسیجیان حوزه عشایری شهرستان مهدیشهر به مدت دو روز در روستای ییلاقی آرتد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

, ,

, ,

برنامه میثاق جوانان با شهیدان از برنامه های ویژه این جشنواره بود که با سخنرانی پدر شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه برگزار شد.

,

حسن حمزه پدر این شهید مدافع حرم، با ارج نهادن به مقام والای شهدا، به ویژه شهدای مدافع حرم، بندهایی از وصیت نامه شهید محمد حسین حمزه را تشریح کرد.

,

, ,

در این جشنواره که 200 بسیجی حضور داشتند در مسابقات مختلف ورزشی و قرآنی در رده های سنی شرکت کردند که از این تعداد 60 نفر در مسابقه ورزشی دو صحرا نوردی، 40 نفر در مسابقه طناب کشی، 20 نفر در مسابقه دارت، 50 نفر در مسابقه سه گانه (شنا،دراز نشست،پنالتی) و در مسابقات قرآنی نیز 25 نفر در رشته حفظ ، 15 نفر در رشته قرائت  و 10 نفر نیز در رشته  اذان باهم به رقابت پرداختند.

,

, ,

, ,

در پایان این مسابقات که به مدت دو روز برگزار شد، برترین های مسابقات بخش قرآنی  و بخش ورزشی در رده های سنی  مختلف معرفی شدند.

,

در بخش مسابقات قرآنی در رشته حفظ یک جزء، محراب حاجی ملک احمدی، امیر حسین شاهورانی و علی بانصی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند. در رشته حفظ 5 جزء نیز امیر حبیبیان به مقام اول دست یافت.

,

, ,

در رشته قرائت قرآن کریم در رده سنی زیر 15 سال نیز سید مرتضی حسینی، امیر رضاییان نفرات اول تا دوم شدند و امیرعباس عرب و علیرضا اکبری مشترکا سوم شدند.

,

در رشته قرائت قرآن کریم بالای15سال سیدحسن کسائیان اول، حسین شهریاری و روح الله مؤمنیان مشترکا دوم و محمدرضا شمسیان سوم این بخش از مسابقات شدند.

,

, ,

در رشته اذان بالای 15 سال محمودرضا نامور و امیر رضا نامورحائز رتبه برتر شدند و در اذان زیر 15 سال نیز علی رضائیان رتبه برتر را به دست آورد.

,

همچنین در بخش مسابقات ورزشی و در رشته دارت مقام های اول تا سوم به ترتیب توسط محمدنجفی، محمد کیپور و علی کیپور به دست آمد.

,

, ,

در مسابقه سه گانه(شنا،دراز نشست،پنالتی)نیز سهراب ذوالفقاری و امیر حسین شاهورانی مشترکا اول شدند، امیر علی نیر دوم وحسین مجلسی سوم شدند.

,

در مسابقه دو صحرا نوردی زیر16سال نیز مقام های اول و دوم به امیر حسین شاهورانیو امیر عباس عربرسید و در دو صحرا نوردی بالای16سال نیز محمدعلی رضاییان مقام اول و علی محمد اقیانمقام دوم را کسب کردند.

,

, ,

همچنین مسابقه طناب کشی نیز برگزار و در رده بزرگسالانتیم گروه یک شامل آقایان هادی خادمی پور، محمد پارسا، الله قلی علی عسگری، مرتضی سلمانیان و فرزان صالحی فربرنده شد.

,

در طناب کشی نوجوانان نیز تیم آقایان امیرحسین شاهورانی، محمدپارسا، عرفان بایست، محمدرضا ملائیان و سید یاسین میرحسینی برنده شدند.

,

در پایان مسابقات به نفرات برتر هدایایی اهدا شد. همچنین از دست اندکاران برگزاری این جشنواره نیز تقدیر شد.

,

, ,

هدف از برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج عشایری شهرستان مهدیشهر، شناسایی نخبگان بسیجی در رشته های مختلف فرهنگی و ورزشی در راستای ماموریت بسیج بود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه