اخبار داغ

پس چندین بار خلف وعده مسئولان؛

وعده بعدی افتتاح بیمارستان شهدای نیروگاه قم چه زمانی است؟

وعده بعدی افتتاح بیمارستان شهدای نیروگاه قم چه زمانی است؟
بیمارستان شهدای نیروگاه(امجدی) که در منطقه پر جمعیت نیروگاه قرار دارد و می تواند یکی از پروژه های مهم در حوزه بهداشت ودرمان قرار بگیرد با توجه به وعده های چندین باره مسئولین همچنان در انتظار اتمام برای افتتاح می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ نگار، بیمارستان 128 تختخوابی شهدای نیروگاه(امجدی) استان قم در انتهای نیروگاه  قرار دارد که با توجه به ظاهر پروژه می توان گفت که کار به اتمام رسیده است اما این پروژه در مسیر چند ساله خود به گفته مسئولین دچار کمبود های اعتباری شده است که دلیل غیر فعال شدن آن می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار, فرهنگ نگار,

از طرفی هم وعده افتتاح این پروژه در خرداد سال 96 داده شده است اما هنوز خبری از عملی کردن این وعده نیست و همچنان وعده های داده شده می سوزد تا شاید فکری به حال این پروژه ها شود.

,

این بیمارستان که ضرورت تکمیل و بهره برداری از آن به دلیل واقع شدن در منطقه نیروگاه که یکی از مناطق پر ازدحام شهر می باشد بیش از پیش احساس می شود از طرفی  طبق وعده سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درسال 93 قرار بر این شده است که تا سال 95 مرکز درمانی امجدی در نیروگاه راه‌اندازی شود.

,

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم هم در خصوص افتتاح این بیمارستان سال 95 را ذکر کرده بود از طرفی هم مسئولین استان بر این موضوع تاکید دارند که هیچ کدام از پروژه های استان متوقف نیست و در حال اجرا می شود حتی بسیار کند از همین رو محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم می گوید: با توجه به یکسری مشکلات مانند مشکلات مالی که باعث کند شدن پیشرفت پروژه ها می باشد اما تمام پروژه های استان فعال بوده است ، شاید آن پیشرفت فیزیکی که انتظار بود پیش نرفته باشد ولی هیچ پروژه متوقفی در طی سال گذشته در استان نداشته ایم.

,

این در حالی است که در اسفند سال 95 با علی اصغر اکرمی ، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص این پروژه گفتگویی انجام دادیم که گفت: بخش عمده این پروژه انجام شده است و در طول این مسیر چندین بار به دلیل کمبود بودجه در برهه ای از زمان به تاخیر افتاده است.

,

وی ادامه داد: پیشرفت عملیات عمرانی بیمارستان شهدای نیروگاه 80 درصد می باشد که در تلاش هستیم تا خرداد 96 آن را به بهره برداری برسانیم.

,

این در حالی که است که مسئولین و معاونین استان به اتمام پروژه ها در زمان های معین شده تاکید دارند که برای این پروژه وعده خردادماه را داده بودند اما امروز با گذشت بیش از 3هفته از خرداد ماه هنوز خبری از افتتاح آن نیست با توجه به اینکه با پیشرفت ظاهری آن می توان گفت که تقریبا پروژه به اتمام رسیده است.

,

به هرحال مردم استان از این همه کندی در افتتاح پروژه ها و وعده هایی که در حال تمدید شدن برای افتتاح پروژه هاست خسته و کلافه شده اند و خواستار این مسئله هستند که پروژه ها در موئد مقرر به بهره برداری برسند تا هم مورد استفاده قرار بگیرد و هم از مشکلاتی که اجرای پروژه در آن مناطق و محل ها دارد زودتر خلاص شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه