اخبار داغ

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهرود:

43 درصد جویندگان کار در شاهرود فارغ التحصیل دانشگاهی هستند

43 درصد جویندگان کار در شاهرود فارغ التحصیل دانشگاهی هستند
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهرود گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 43 درصد از جویندگان کار در شاهرود فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیرحسینی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار شاهرود در توضیح آمار اشتغال و بیکاری در سه ماهه اول سال جاری در شهرستان شاهرود با اشاره به ثبت نام 516 نفر جوینده کار در دفاتر کاریابی گفت: 64 درصد از جویندگان کار را آقایان و 36 درصد دیگر از جویندگان کار را در شهرستان شاهرود خانم ها تشکیل می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود,

وی اظهار کرد: 52 درصد از جویندگان کار ثبت نام شده فاقد هیچ گونه مهارتی بودند تنها 48 درصد از جویندگان کاری که در دفاتر کاریابی ثبت نام کرده دارای مهارت بودند.

,

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهرود افزود: 54 درصد جویندگان کار این شهرستان در رده سنی 25 تا 34 سال قرار دارند.

,

امیرحسینی  عنوان کرد: 57 درصد از از جویندگان کار ثبت نام شده در دفاتر کاریابی شاهرود که تعداد 295 نفر می شود دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پایین تر از دیپلم هستند که شامل 186 مرد و 109 زن می شود.

,

وی اضافه کرد: هم چنین 43 درصد از جویندگان کار در شاهرود که تعداد 221 نفر را شامل می شود دارای تحصیلات دانشگاهی فوق دیپلم و بالاتر هستند که شامل 149 مرد و 72 زن می شود.

,

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شاهرود در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص ثبت اشتغالی که توسط دستگاه های اجرایی در سامانه رصد به ثبت رسیده است بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پانزدهم تیر ماه 345 شغل در این سامانه به ثبت رسیده است که سازمان جهاد کشاورزی با 181 شغل و صنایع دستی و گردشگری با 36 شغل بیشترین آمار ایجاد اشتغال از ابتدای سال را در بین دستگاه های اجرایی به خود اختصاص داده اند.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه