اخبار داغ

دادستان دامغان:

با افراد بد حجاب و هنجارشکن برخورد قانونی می شود/ دستورات لازم صادر شد

با افراد بد حجاب و هنجارشکن برخورد قانونی می شود/ دستورات لازم صادر شد
دادستان دامغان همزمان با ایام هفته عفاف و حجاب از اجرای طرح برخورد با هنجارشکنان حجاب در اماکن عمومی و خودرو ها خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک حمد تقی گلی دادستان عمومی دامغان با اشاره به دستورات قضایی دادستانی به پلیس، گفت: به پلیس درباره مبارزه با بدحجابی و پوشش نامناسب، مخصوصا در خودرو ها دستورات قضایی پیشگیرانه صادر شد که در روزهای آینده برخورد پلیس با این مظاهر جدی‌تر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: در صورتی که افرادی بخواهند فضای سالم حجاب و عفاف شهرستان را خدشه دار نمایند، براساس مقررات شرعی و قانونی با تمام قدرت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با آنها برخورد می کند.

,

دادستان دامغان با تاکید بر اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت، پوشش و عفاف را وسیله رهایی و نجات از چنگال شیاطین دانست و گفت: از نظر شرعی و قانونی، تقویت بنیان خانواده یکی از وظایف حکومت ودولت است و خانواده ها باید در تقویت و سالم سازی فرزندان، نقش خود را به درستی ایفا کنند.

,

گلی افزود: انتظار می رود متولیان فرهنگی و اصحاب رسانه  در خصوص ارتقا فرهنگ حجاب و عفاف اقدام نمایند و آسیب های وارده در این حوزه را به اطلاع افراد جامعه برساند.

,

مدعی العموم شهرستان دامغان در ادامه با تشریح اجرای ماده 5 قانون حمایت از عامران به معروف و ناهیان از منکر مصوب 1392 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد عدم اجرای این ماده جرم مشهود محسوب  ودارای مجازات می باشد.

,

دادستان دامغان در این طرح به کلیه یگانهای انتظامی دستور داد در صورت مشاهده جرائم فوق و در راستای تکالیف ضابطین در مواجه با جرائم مشهود اقدام  قانونی لازم نسبت به توقیف و دستگیری خودروهای متخلف همچنین معرفی افراد خاطی به مراجع قضایی مربوطه اقدام کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه