اخبار داغ

فرماندار ایذه:

پل هلایجان ایذه مرداد ماه افتتاح می‌شود

پل هلایجان ایذه مرداد ماه افتتاح می‌شود
فرماندار ایذه گفت: پل هلایجان و جاده های منتهی به آن ظرف یک ماه آینده تکمیل و آماده بهره برداری خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بیرانوند فرماندار ایذه در حاشیه سفر مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه به ایذه در گفتگو با خبرنگار عصر ایذه اظهار کرد: در بازدید دکتر حاج‌محمدی از پل هلایجان، مدیرکل راه و شهرسازی و مشاور پروژه این پل وعده دادند تا یک ماه آینده ، پل و جاده منتهی به آن افتتاح شوند و زیر بار ترافیکی بروند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه,

 

,

, , ,

وی با بیان اینکه افتتاح این پل از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت:  امیدواریم با افتتاح آن از حجم حوادث این محور نیز کاسته شود.

,

نماینده دولت در شهرستان ایذه از بازدید دکتر حاج‌محمدی از کارگاه ، امکانات و پیشرفت فیزیکی پل سه بلوطک سادات حسینی دهدز خبر داد و تصریح کرد: مشاور رییس سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبار به پل سه بلوطک قول مساعد داد ، افتتاح این پل می‌تواند یک تغییر مهم و اساسی در زندگی اهالی روستاهای دنباله رود ایجاد کند.

,

به گزارش عصر ایذه، پل کابلی سه بلوطک منطقه سادات حسینی بخش دهدز به طول ۴۱۵ متر از سال ۱۳۸۹ آغاز شده است که به دلیل مشکلات تامین اعتبار ، حدود یک سال متوقف شده بود.

,

با افتتاح این پل، ساکنین روستاهای دنباله رود بخش دهدز با جمعیتی بیش از ۱۵ هزار نفر، یک راه زمینی برای تردد خواهند داشت و عملا فعالیت ترابری دریایی آب نیرو، به پایان خواهد رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه