اخبار داغ

دل هایی که برای در آغوش کشیدن کودک پَر می کشد/ فرزند خوانده هایی که امید زندگی می شوند

دل هایی که برای در آغوش کشیدن کودک پَر می کشد/ فرزند خوانده هایی که امید زندگی می شوند
هستند زوج هایی که دلشان برای در آغوش گرفتن بک کودک پَر می کشد، دلشان می خواهد صدای خنده و گره از خانه شان بلند شود و این زوجین برای فرزند خوانده اقدام می کنند، کودکانی که امید زندگی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک نگاهشان پُر از امید و آرزوست، می خندند، بازی می کنند اما به خوبی کمبود محبت را می توان در چهره معصوم آنها دید، آری کودکان بی سرپرست، کودکانی که دست روزگار آنها را بی سرپرست کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

کودکانی بی گناه و پاک که ناخواسته مجبور به زندگی در شیرخوارگاه هستند، محلی که جمعی از کودکان بدسرپرست و بی سرپرست در کنار هم روزها را سپری می کنند، کودکانی که در حسرت یک آغوش گرم پدر و مادر به انتظار نشسته اند.

,

 

,

این فرشتگان زیبا از پدر و مادر خود دور شده اند و هستند کودکانی که از بدور تولد حتی یک لحظه هم آغوش گرم مادر را لمس نکرده و به دلیل مشکلات از خانواده خود دور مانده اند، فرقی نمی کند دختر باشد یا پسر، همه این کودکان نیازمند محبت والدین هستند.

,

 

,

نتیجه تصویری برای شیرخوارگاه و نوزادان

, نتیجه تصویری برای شیرخوارگاه و نوزادان,

 

,

اما در آن سوی شهر زوج هایی زندگی خود را با آروزی داشتن یک کودک می گذرانند، این زوج ها شاید از فرزند آوری ناامید شده و با هزاران دلیل توانایی باروری را ندارند اما دلشان برای در آغوش کشیدن یک کودک، گریه های کودکانه، قهقه های شادی، لبخندهای پر از امید می تپد.

,

 

,

دلشان می خواهد کودکی آنها را مامان و بابا صدا بزند و در این دنیای بزرگ فرشته هایی کوچک زندگی آنها را پر از امید نماید، خانه های آنها مامنی امن و پر از محبت برایشان شود و عشق و مهربانی را از این کودکان دریغ نکنند.

,

 

,

فرزند

, فرزند,

 

,

برخی از این زوجین تصمیم می گیرند به شیرخوارگاه مراجعه کنند و یکی از کودکانی را که بی سرپرست در این مراکز نگهداری می شوند را به عنوان فرزند خوانده قبول کنند، با آمدن این کودکان امید در زندگی آنها زنگ و بوی دیگری می گیرد.

,

 

,

"کرم رضا پیردایه" رئیس بهزیستی بروجرد گفت: نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست یکی از فعالیت های بهزیستی است و زوجینی که به دلایلی نمی توانند بچه دار شوند با داشتن شرایط مورد نظر این کودکان را به عنوان فرزند خوانده سرپرستی می کنند.

,

 

,

وی اضافه کرد: خانواده هایی که برای سرپرستی این کودکان مراجعه می کنند باید شرایطی از قبیل عدم سوابق کیفری، تمکن مالی، عدم اعتیاد و سن و تحصیلات مورد نظر را داشته باشند تا بتوانند این فرزندان را نگهداری و سرپرستی نمایند.

,

 

,

نتیجه تصویری برای شیرخوارگاه و نوزادان

, نتیجه تصویری برای شیرخوارگاه و نوزادان,

 

,

پیردایه اظهار داشت: خانواده هایی که برای فرزند خوانده به بهزیستی مراجعه می کنند باید شرایط مورد نظر سازمان بهزیستی را داشته باشند تا این فرزندان به آنها تحویل داده شود.

,

 

,

به گفته وی در شهرستان بروجرد مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست وجود ندارد و این کودکان به مرکز استان انتقال داده می شوند و در آنجا نگهداری می شوند.

,

 

,

رئیس بهزیستی بروجرد تصریح کرد: در سال 94  هشت کودک بی سرپرست که پنج پسر و سه دختر بودند به خانواده های متقاضی بروجردی تحویل داده شد اما همچنان زوج های زیادی متقاضی این کودکان هستند که با بررسی شرایط می توانند این فرزندان را تحت سرپرستی قرار دهند.

,

 

,

وی بیان کرد: در سال گذشته هفت پرونده متقاضی فرزند خوانده در بروجرد تشکیل شده که تنها یک خانواده موفق شد کودکی را از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست تحویل بگیرند.

,

 

,

پیردایه با اشاره به 25 تیرماه روز بهزیستی افزود: به همین مناسبت برنامه های مختلفی توسط بهزیستی برگزار می شود که بازدید از منزل مددجویان، بازدید از سرای سالمندان، ارائه خدمات رایگان در بخش توانبخشی از مهمترین برنامه های این سازمان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه