اخبار داغ

دوره آموزش راویان راهیان نور در سنندج برگزار شد

دوره آموزش راویان راهیان نور در سنندج برگزار شد
دوره آموزش تئوری راویان اردوهای راهیان نور ویژه برادران به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس در سنندج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیشمرگ روح الله، دوره آموزش تئوری راویان اردوهای راهیان نور ویژه برادران به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس در مجتمع اردویی شهید بروجردی سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیشمرگ روح الله,

 

,

علی کلوندی مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس گفت: این دوره به صورت یک روزه و با حضور اساتید استانی برگزار می شود و دوره عملی در زمان پیک اردوهای راهیان نور جنوب و در مدت زمان چهار روز برگزار می شود.

,

 

,

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس با اشاره به حضور کلیه شهرستان های استان کردستان در این دوره اظهار داشت: تعداد 60 نفر از راویان دفاع مقدس که در دوره های قبلی سازمان شرکت کرده اند و در اعزام کاروان های راهیان نور به مناطث عملیاتی به عنوان راوی همراه حضور داشته اند، امروز در این دوره یک روزه حضور دارند.

,

 

,

وی با اشاره به تدریس اساتید بومی در دوره آموزش راویان گفت: مباحث مرتبط با دفاع مقدس در مناطق غرب و شمال غرب کشور، اصول و فنون روایتگری و شیوه ها و قالب های روایتگری از جمله موارد تدریسی در این دوره آموزشی می باشند.

,

 

,

کلوندی با اشاره به مجاهدت های صورت گرفته در مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: بسیاری از مردم ایران اسلامی با مجاهدت ها و رشادت های مردم کردستان در طول هشت سال دفاع مقدس و قبل و بعد از آن آشنایی کامل ندارند و این رسالت بر عهده روایتگران دفاع مقدس است که این داستان این مجاهدت ها و رشادت ها را برای هم وطنانمان روایت کنند.

,

 

,

مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس با اشاره به مظلومیت شهدا، ایثارگران و رزمندگان کردستانی گفت: رزمندگان کردستانی علاوه بر مقابله با عناصر خارجی و ارتش بعث عراق با مزدوران داخلی و گروهک های ضدانقلاب نیز درگیر بودند و این امر باعث می شد که همسر و فرزندانشان نیز درگیر یک جنگ ناجوانمردانه باشند.

,

 

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه