اخبار داغ

حکایتی برای اندیمشک:

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت . . .

صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت . . .
این روزها مردم اندیمشک شاهد تغیر امام جمعه این شهرستان بودند، که در توصیف آن باید گفت، صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان، این روزها مردم اندیمشک شاهد تغیر امام جمعه این شهرستان بودند، که در توصیف آن باید گفت، صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان، ,

 با نگاهی به گذشته و برخی عملکردهای امام جمعه سابق اندیمشک، هم خوشحال می شویم و هم ناراحت، خوشحال از اینکه پیگیری های موثر و بجایی در بسیاری از موارد صورت گرفت و ناراحت از اینکه جوانی پرکار و تلاشکر و مدافع محرومان اندیمشک دور شده است.

,

جسر نادری یک نماد برای حماسه مردمی است
حجت الاسلام‌والمسلمین نعمت‌الله خدامی در آیین رژه نیروهای مسلح اندیمشک، اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و دلاورمردی رزمندگان اسلام افتخاری بزرگ بوده که برای همیشه باید برای نسل آینده حفظ شود.
امام جمعه اندیمشک عنوان کرد: اندیمشک یک نماد برای حماسه مردمی است که در جسر نادری با کمک ارتش و دیگر نیروهای مسلح درمسیر حفظ انقلاب، مقاومت کردند و از سقوط این منطقه، جلو گیری شد.
وی گفت: ایران اسلامی، مرهون نام و یاد شهداست و اجازه عرض اندام به دشمنان خود در مسیر کاهش عزت و افتخار کشور را هرگز نخواهد داد.

, جسر نادری یک نماد برای حماسه مردمی است,
,
,
,

 ثبت حماسه چهارم آذر در تقویم ملی مطالبه مردم اندیمشک است

,  ثبت حماسه چهارم آذر در تقویم ملی مطالبه مردم اندیمشک است,

رئیس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک یادآور شد: این حادثه بر اساس اسناد و مدارک موجود طولانی‌ترین بمباران هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس در سطح کشور است.

,

 وی گفت: متاسفانه علی رغم عظمت و بزرگی این روزها و ثبت طولانی‌ترین بمباران شهری ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در حماسه چهارم آذر ۱۳۶۵ و شهادت ده‌ها نفر، هنوز چهارم آذر در تقویم ملی به عنوان یک روز برجسته ثبت نشده است.
حجت الاسلام و المسملین خدامی بیان کرد: ثبت واقعه چهارم آذر در تقویم ملی به عنوان روز مقاومت مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، مطالبه مردم یک هزار شهید و ولایت مدار این شهرستان است.
وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس امکانات و تجهیزات نظامی ایران اسلامی بسیار محدود اما دل‌ها محکم و استوار در نبرد علیه باطل بود که نتیجه آن، پیروزی قاطع مقابل دشمن بعثی و حامیان وی بود.

,
,
,

پیشتاز خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی

, پیشتاز خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی,

امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک با اشاره به لزوم برگزاری هرچه بهتر برنامه های اربعین حسینی از کم کاری برخی مسئولین در این خصوص انتقاد کرد.
حجت الاسلام نعمت الله خدامی گفت:‌ ستاد اربعین عشق به حسین (ع) است و کم کاری برخی از مسپولین د راین خصوص قابل قبول نیست .
وی گفت : مردم ایران اسلامی  در برابر  نفوذ دشمنان با تمام توان ایستادگی خواهند کرد و به هیچ عنوان با دشمن و شیطان بزرگ سازش نخواهند کرد.
حجت الاسلام خدامی گفت:نظارت بر اجرای برجام ضرورت دارد و سخنان رهبری معظم انقلاب در این راستا دشمن را در موضع انفعال قرار داد.
وی با اشاره به نشست وین و دعوت از ایران گفت: این نشست نشان داد که ایران امرو بعنوان یک قدرت بلا منازعه منطقه نقش کلیدی در معادلات منطقه دارد.

,
,
,
,
,

مردم با حضور خود قرارگاه های فرهنگی نماز جمعه را یاری کنند

, مردم با حضور خود قرارگاه های فرهنگی نماز جمعه را یاری کنند,
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه جدید اندیمشک هم گفت:با شهرستان اندیمشک بیگانه نیستم و درب دفتر بنده به روی همه مردم و اقشار مختلف مردمی و سیاسی باز است و خط قرمز بنده ارزش های اسلامی، ولایت فقیه و فتنه است.
,
 
,
 
,
در کل می توان انقلابی گری و داشتن روحیه انقلابی ، شور و شوق خدمت رسانی را از ویژگی های بارز امام جمعه سابق اندیمشک عنوان کرد.
,

از طرفی  اندیمشک شاهد حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز در کسوت امام جمعه اندیمشک بود.

الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری از اساتید حوزه می باشد که سالها پیش نیز در اندیمشک تدریس داشته است.

img_5312-copy

,

از طرفی  اندیمشک شاهد حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان البرز در کسوت امام جمعه اندیمشک بود.

,

الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری از اساتید حوزه می باشد که سالها پیش نیز در اندیمشک تدریس داشته است.

,

img_5312-copy

, img_5312-copy,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه