اخبار داغ

در شهرستان لردگان صورت گرفت:

مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان لردگان برگزار گردید

مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان لردگان برگزار گردید
مراسم تودیع و معارفه فرماندار لردگان صبح امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در لردگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در این آیین گفت: جایگاه مدیران و کارشناسان در هر سمتی که باشند باید حفظ شود و وقتی کسی برای جایگاه و سمتی معرفی می گردد باید همه با او همکاری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام لردگان, سلام لردگان,
وی گفت: اگر بخواهیم کشور، استان و شهرستان پیشرفت کند نیاز به همدلی و همراهی همه وجود دارد و همه باید بدانند که مسئولیت امانت است نزد ما و قرار نیست کسی مادام العمر در مسئولیتی بماند.
,

مردانی در ادامه گفت: اولویت هایی در کار وزارت کشور وجود دارد که نیاز است به آنها توجه ویژه شود و این اولویت ها شامل تکریم ارباب رجوع، بحث انتخابات، اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی است.
,
,

در پایان برهان حسین پور معاون فرمانداری لردگان با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان لردگان معرفی و از خدمات چهار ساله ابوالقاسم کریمی فرماندار شهرستان لردگان تقدیر به عمل آمد.
,
,

گفتنی است، این آیین بدون حضور فرماندار سابق در محل دفترفرمانداری لردگان برگزار شد .
,
,

در مراسمی جداگانه در محل اداره بنیاد شهید شهرستان لردگان نیز با حضور فریبرز نجفی مدیر کل و معاونین بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری، از از زحمات عباس طیب پور قدردانی و آقای رحمت الله علی بازی به عنوان رییس اداره بنیاد شهید شهرستان لردگان منصوب شدند .
,
,


انتهای خبر/630 ل

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه