اخبار داغ

در مصاحبه با دوومیدانی کار پارس آبادی عضو تیم ملی؛

شیری: با هزینه شخصی به مسابقات اعزام می شوم/ اسپانسر ندارم و پدرم هزینه‌ها را می‌دهد

شیری: با هزینه شخصی به مسابقات اعزام می شوم/ اسپانسر ندارم و پدرم هزینه‌ها را می‌دهد
شیری: با هزینه شخصی به مسابقات اعزام می شوم/ اسپانسر ندارم و پدرم هزینه‌ها را می‌دهند/ مسئولان ورزشکاران را دریابند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، بهنام شیری ورزشکار موفق پارس آبادی است که خود را از نوجوانی با ورزش دوومیدانی عجین کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , آران مغان, آران مغان, آران مغان,

وی با پشتکار و تلاش فراوان در کنار ورزش حرفه ای دوومیدانی در رشته پرتاب دیسک از تحصیل دور نمانده و هم اکنون دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی است.

,

شیری 24 ساله مدال برنز آسیایی 2012 در سریلانکا، مدال برنز بین المللی 2016 ارزروم ترکیه در رده بزرگسالان، مقام هفتم جوانان جهان در اسپانیا و چندین قهرمانی کشوری را در کارنامه خود دارد و با وجود تجربه نه چندان زیاد اما بواسطه پرتاب های زیبا و رو به جلو دوشادوش برادران محمد و محمود صمیمی خیلی زود نامش بر سر زبان ها افتاد و بدون اغراق یکی از چهره های شاخص دوومیدانی استان اردبیل و کشور محسوب می شود.

,

, ,

پسر محجوب مغان این روزها در پارس آباد سخت در حال آماده سازی برای خلق افتخاری بزرگ در آوردگاهی بزرگ به نام مسابقات بین الملی جام مهر رضوی در مشهد مقدس و همچنین مسابقات بازیهای آسیایی جاکارتا در کشور اندونزی است.

,

بهنام شیری که 8 سالی است عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان می باشد، هم اکنون دانشجوی رشته کارشناسی تربیت بدنی است و از همان دوران نوجوانی علاقه زیادی به ورزش دوومیدانی داشت تا اینکه فعالیت ورزشی خود در رشته پرتاب دیسک را از سال 1386 آغاز کرد و تاکنون توانسته مقام های متعدد کشوری، آسیایی و بین المللی را کسب کند.

,

در ادامه مصاحبه خبرنگار آران مغان با این دوومیدانی کار پارس آبادی عضو تیم ملی را می خوانید:

, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان, خبرنگار آران مغان,

 

,

خودتان را برای خوانندگان معرفی کنید:

, خودتان را برای خوانندگان معرفی کنید:,

بهنام شیری هستم در یک فروردین سال 1372 در یک خانواده ورزش دوست به دنیا آمدم.

,

چگونه به رشته پرتاب دیسک علاقمند شدی و وارد این رشته شدی؟

, چگونه به رشته پرتاب دیسک علاقمند شدی و وارد این رشته شدی؟,

رشته پرتاب دیسک را از 14 سالگی شروع کردم. با توجه به این که رشته رکوردی بوده و پر تماشاگرترین ورزش المپیک هست، خودم علاقه بسیار زیادی به این رشته داشتم، بخاطر همین رشته پرتاب دیسک را انتخاب کردم.

,

در مورد شرایط فعلی تان صحبت کنید؟

, در مورد شرایط فعلی تان صحبت کنید؟,

در حال‌ حاضر در چمن ورزشی شهید کلانتری پارس آباد تمریناتم را انجام می دهم و خودم را برای دو مسابقه بین المللی که در مشهد مقدس و همچنین مسابقه آسیایی که در اندونزی برگزار خواهد شد، آماده می کنم.

,

وضعیت تمریناتت در پارس آباد چگونه است؟

, وضعیت تمریناتت در پارس آباد چگونه است؟,

خدا را شکر چند روزی است که فعلا تمرینات آماده سازی ام رو برای حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ و مسابقات بین الملی جام مهر رضوی، در شهرستان پارس آباد انجام می دهم و بعد از مرداد ماه تمریناتم را در تهران ادامه میدهم.

,

در مدتی که در پارس آباد مشغول تمرین برای حضور در مسابقات پیش رو هستی، آیا مسئولی سراغی از شما گرفته یا از محل تمرین دیدن کرده است؟

, در مدتی که در پارس آباد مشغول تمرین برای حضور در مسابقات پیش رو هستی، آیا مسئولی سراغی از شما گرفته یا از محل تمرین دیدن کرده است؟,

خیر، نه تنها خبری از مسوولان نیست بلکه از زمانی که در پارس آباد مشغول تمرین هستم کسی سراغی از ما نگرفته است. و جا دارد همین جا از مردم شهرم تشکر کنم که واقعاً نسبت به من لطف داشته و با دلگرمی‌هایی که می‌دهند امیدوارم دوباره برای آنها افتخارآفرینی کنم.

,

, ,

شنیدیم تازه به جمع متاهل ها پیوستی؟

, شنیدیم تازه به جمع متاهل ها پیوستی؟ ,

بله، شکر خدا سه ماهی است که ازدواج کردم و حالا مسئولیتم دوچندان شده است. (با خنده)

,

ورزش دوستان پارس آباد این عقیده را دارند که بهنام شیری این توانایی را دارد که فراتر از آسیا در جهان و حتی المپیک بدرخشد، خودت در این باره چی فکر می کنی؟

, ورزش دوستان پارس آباد این عقیده را دارند که بهنام شیری این توانایی را دارد که فراتر از آسیا در جهان و حتی المپیک بدرخشد، خودت در این باره چی فکر می کنی؟,

من از مردم پارس آباد نه بلکه کل مردم استان اردبیل که همیشه لطف آنها شامل حال بنده بوده تقدیر می کنم و تلاشم بر این است تا پاسخ این محبت های آنها را با خوش رنگ ترین مدال قهرمانی که آنها را راضی میکند جواب دهم.

,

شنیدیم که بهنام شیری برای استفاده از مربی و حضور در مسابقات از جیب شخصی خود هزینه می کند، این صحت داره؟

, شنیدیم که بهنام شیری برای استفاده از مربی و حضور در مسابقات از جیب شخصی خود هزینه می کند، این صحت داره؟,

سخت است که با هزینه شخصی تمرین کرد، مربی استخدام کرد و به مسابقات اعزام شد، اما این یک واقعیت است. من هم اکنون دوماهی است که در تهران زیر نظر یک مربی، کار تمریناتم را ادامه میدهم و ماهانه 400 هزار تومان برای این کار از هزینه شخصی پرداخت می کنم.

,

خیلی از ورزشکاران شهرستان پارس آباد از همین مشکلات شدید مالی و عدم حمایت مسوولان گله مندند به نظر شما مشکل از کجاست؟

, خیلی از ورزشکاران شهرستان پارس آباد از همین مشکلات شدید مالی و عدم حمایت مسوولان گله مندند به نظر شما مشکل از کجاست؟,

متاسفانه همه ما ورزشکاران پارس آبادی در زمینه تامین منابع مالی با مشکلاتی مواجه هستیم، به طوری که به دلیل نبود اسپانسر و منابع مالی کافی در شهرستان پارس آباد با هزینه شخصی در مسابقات حضور می یابیم که این امر در شرایط روحی ما تاثیر منفی دارد. این در حالی که در شهرهای دیگر اکثر ورزشکاران اسپانسر دارند و از بابت پشتوانه مالی دغدغه ای ندارند.

,

, ,

اصلی ترین مشکل و موانع سر راهتون در ورزش قهرمانی چیست؟

, اصلی ترین مشکل و موانع سر راهتون در ورزش قهرمانی چیست؟,

به علت اینکه ورزش رشته پرتاب دیسک را بصورت حرفه ای دنبال می کنم و طبق برنامه ریزی بایستی در دو شیفت صبح و عصر تمریناتم را ادامه بدم تا مرز آمادگی ام حفظ شود، از بابت تامین هزینه های تمرین و پرداخت دستمزد مربی و شرکت در مسابقات در مضیقه هستم و انتظارم از مسوولان این است از من نوعی که کار ندارم و تمام زندگی ام را پای ورزش گذاشته ام از من حمایت کنند.

,

انتظار شما از مسوولان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان چیست؟

, انتظار شما از مسوولان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان چیست؟,

از ورزشکاران و امثال بنده که چندین سال داریم زحمت می کشیم تا برای منطقه افتخار آفرینی کنیم حمایت جدی کنند؛ کما اینکه خودشان واقف اند که ورزش حرفه ای و رسیدن ورزشکار به سکوهای آسیایی و جهانی نیاز به پشتیبانی مالی دارد. و این را هم اضافه کنم که حمایتهای مالی در بیشتر شهرهای کشور از ورزشکارانشان انجام می شود اما در استان و شهرستان ما هنوز خبری از حمایت مسوولان از ورزشکاران نیست.

,

در اوایل که وارد رشته پرتاب دیسک شدین، نشد لحظه ای از این رشته دلسرد بشین؟

, در اوایل که وارد رشته پرتاب دیسک شدین، نشد لحظه ای از این رشته دلسرد بشین؟,

در مدت زمان حضورم در ورزش دوومیدانی متاسفانه با مشکلات زیادی مواجه شدم، شده از هزینه شخصی پدرم هم این ورزش را ادامه داده ولی هرگز تسلیم نشده و با جدیت تمام به هدف خود که رسیدن به قهرمانی بود فکر می‌کردم که خوشبختانه توانستم تا حدودی به این هدف برسم.

,

اگر زمان به عقب برگردد باز هم رشته پرتاب دیسک را انتخاب می کردید؟

, اگر زمان به عقب برگردد باز هم رشته پرتاب دیسک را انتخاب می کردید؟,

با علاقه ای که به ورزش دوومیدانی رشته پرتاب دیسک دارم، باز هم رشته پرتاب دیسک را انتخاب می کردم.

,

, ,

در صورت داشتن پیشنهاد مالی خوب از کشورهای همسایه، حاضرید با پیراهن این کشورها در مسابقات شرکت کنید؟

, در صورت داشتن پیشنهاد مالی خوب از کشورهای همسایه، حاضرید با پیراهن این کشورها در مسابقات شرکت کنید؟,

من سرباز این مرز بومم و همیشه دوست دارم به عنوان یک ایرانی پرچم خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران را تا بام دنیا بالای سر برده و برای کشور و شهر خودم افتخار کسب کنم.

,

الگوی شما در رشته دوومیدانی؟

, الگوی شما در رشته دوومیدانی؟,

الگوی رشته خودم که احسان حدادی نایب قهرمان المپیک هست و  البته الگوی ورزشی ام هم علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان است.

,

بزرگترین آرزویت چیست؟

, بزرگترین آرزویت چیست؟,

آرزو دارم مدال طلای جهانی و المپیک را بدست بیاورم و پرچم ایران را به اهتزاز درآورم. حتی فکر کردن به این‌موضوع نیز بسیار شیرین است و من هم آرزو می کنم این لحظه فرا برسد و آن را تجربه کنم.

,

///

, ///,

صحبت پایانی؟

, صحبت پایانی؟,

جا دارد از پدر و مادرم که در طول این سال‌ها زحمات زیادی برای من کشیدند از صمیم قلب قدردانی کنم. همچنین از مدیر برنامه ام آقای علی کاظمی که در زمینه جذب اسپانسر کمک می کند صمیمانه قدردانی کنم. انشالله با کسب نتایج خوب مزد زحمات خود، مربی و مردم شهرم پارس آباد مغان را به بهترین شکل بگیرم.

,

*مصاحبه از مرتضی بری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه