اخبار داغ

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان:

دانشجویان بسیجی جهادگران واقعی راه خدا هستند/ مسئولین نهایت همکاری با بسیج را داشته باشند

دانشجویان بسیجی جهادگران واقعی راه خدا هستند/ مسئولین نهایت همکاری با بسیج را داشته باشند
رئیس واحد دشتستان گفت: دانشجویان بسیجی در این گرمای سوزان با از خود گذشتگی و فداکاری در روستاهای کم برخوردار و محروم با حداقل امکانات صادقانه ترین خدمات را با عشق به مردم ارائه می دهند تا نشان دهند که جهادگران واقعی در راه خدا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز"، داوود یحیایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در جلسه با گروه های جهادی دشتستان، با اشاره به تلاش های مجدانه دانشجویان بسیجی در اجرای هر چه بهتر این اردوها بیان کرد: کار و تلاش در بسیج با اخلاص و عشق و بدون هیچ گونه توقعی در هر مقطعی، از زمان هشت سال دفاع مقدس تا بعد از آن در دوران سازندگی و اکنون در عرصه های علمی و فرهنگی، همانند رودی خروشان در جریان است و بسیج دانشجویی به عنوان یکی از شاخه های این رودخانه عظیم مسئولیت خطیری در عرصه علمی و حوزه فرهنگی بر دوش دارد و یکی از نمادهای تبلور این عشق در اردوهای جهادی است که توسط دانشجویان بسیجی هر ساله با استقبال هر چه بیشتر انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز",

, ,

 وی اظهار کرد: بسیج دانشجویی واحد دشتستان در سال گذشته با توجه به ارائه یک برنامه جامع و اجرای بدون عیب و نقص آن در حوزه های مختلف عمرانی، علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی توانست به مقام دوم در بین بسیج دانشجویی در دانشگاه های کل کشور پس از دانشگاه تهران دست یابد که این مایه مباهات و افتخار برای این واحد دانشگاهی و نشانه تلاش، برنامه ریزی، پیگیری و خلاقیت این عزیزان در اجرای این اردو بود.

,

 رئیس واحد دشتستان با اشاره به گرمای طاقت فرسای جنوب در فصل تابستان افزود: دانشجویان بسیجی جهادگر در این گرمای سوزان با از خود گذشتگی و فداکاری در روستاهای کم برخوردار و محروم با حداقل امکانات و بدون دریافت مزد مالی صادقانه ترین خدمات را با عشق و علاقه به مردم ارائه می دهند تا نشان دهند که جهادگران واقعی در راه خدا هستند.

,

 یحیایی اضافه کرد: همه ارگان ها و دستگاه های دولتی باید نهایت همکاری و همراهی با این عزیزان را داشته باشند تا با فراهم شدن امکانات، بازدهی مناسب و قابل قبول از این اردو حاصل شود و خدمات درخور و شایانی به مردم این روستاها داده شود.

,

, ,

 در ادامه این جلسه حجت الاسلام یعقوب یحیایی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان با تأکید بر سخنان امام خمینی(ره) پس از پایان هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: امام(ره) پس از پایان هشت سال دفاع مقدس و زمزمه برخی افراد مبنی بر پایان یافتن وظیفه بسیج طی سخنانی با قدرت به ادامه حیات بسیج تأکید و خواستار فعالیت بسیج در حوزه های مختلف شد.

,

وی ادامه داد: این تاکیدات حضرت امام (ره) باعث شد که بسیج در همه حوزه های فرهنگی، اجتماعی، علمی و...، اکنون به یکی از اهرم های حساس و بسیار مهم تبدیل شود.

,

حجت الاسلام یحیایی با مهم خواندن روح ذاتی بسیج که همان خودسازی برای رسیدن به خدا و خدمت به مردم در راه خداست، بیان کرد: هدف اصلی اردوهای جهادی تربیت و تهذیب نفس است که دانشجویان باید با سختی هایی که در این راه می کشند روح خود را جلا داده و با توجه خاص به رضای خداوند مبارزه با هوای نفس را تمرین کنند و با همدلی، یکدلی و مشارکت، زندگی گروهی را در کنار هم برای عمران و خدمت رسانی به مردم تجربه کنند.

,

 در پایان این جلسه ضمن پاسخگویی مسئولین حاضر به سئوالات و درخواست های دانشجویان جهادگر، از محمد عمرانی، محمد حکیمی و سجاد شهریاری به عنوان دانشجویان فعال اردوهای جهادی سال گذشته تقدیر شد.

,

, ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه