اخبار داغ

نمایشگاه نقاشی " هه ردی قادری" در بانه افتتاح شد

نمایشگاه نقاشی " هه ردی قادری" در بانه افتتاح شد
نخستین نمایشگاه نقاشی " هه ردی قادری" هنرمند جوان بانه ای با عنوان 91" قلاب" در نگارخانه اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرباباخبر، نخستین نمایشگاه نقاشی هنرمند جوان بانه ای"هه ردی قادری"با عنوان '91 قلاب' امروز با حضور جمعی از هنرمندان و اعضای انجمن های مردم نهاد این شهرستان در نگارخانه اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه به مدت یک هفته گشایش یافت.

هه ردی قادری در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در خصوص نمایشگاه مذکور گفت: نمایشگاه نقاشی "91 قلاب" شامل 20 اثر  است که اتمام 2 اثر این نمایشگاه که جزء گرانقیمت ترین تابلوهای آن است بیش از یک سال زمان بُرده است و باقی آثار در ظرف 2 سال به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه موضوع تابلوها اجتماعی است افزود: در همه این آثار  ترکیبی از سبک انتزاعی و فووبیسم که نوعی مباحث مربوط به موضوعات عرفانی و ماوراء الطبیعه هست استفاده شده است.

این هنرمند نقاش در ادامه از کمک های شهردار بانه و همکاری خانواده خود در برپایی نخستین نمایشگاه انفرادی خود در بانه تقدیر کرد و گفت: اگر حمایت های این عزیزان نبود قطعا قادر به برپایی این نمایشگاه نبودم.

قادری نقاشی را نوعی از زندگی توصیف کرد و گفت: نقاشی کشف تخیلات و ناگفته های درونی است که در پرواز هستند و باید آنها را کشف نموده و با الهام از این کشفیات آثاری زیبا و معنی دار خلق کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر،,
,
, آرباباخبر،,
,
,
,
,
,
,


وی در خصوص بهای تابلوها نیز گفت: قیمت همه تابلو در این نمایشگاه 2 میلیون ریال است که قیمت 2 اثر بسیار زیبا این نمایشگاه که بیش از یکسال برای اتمام آنها وقت گذاشته ام 100 میلیون ریال است.

گفتنی است که این هنرمند نقاش بانه ایفارغ التحصیل مقطع کاردانی گرافیک از دانشگاه آزاد بانه بوده و  از سال 89 فعالیت خود را در زمینه نقاشی شروع کرده است.

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه