اخبار داغ

افتتاح طرح یاوران ولایت دانش آموزان در شهرستان کارون/ ۳۰ نفر از دانش آموزان به اردوی مشهد مقدس اعزام می شوند

افتتاح طرح یاوران ولایت دانش آموزان در شهرستان کارون/ ۳۰  نفر از دانش آموزان به اردوی مشهد مقدس اعزام می شوند
صبح امروز مراسم افتتاحیه دوره یاوران ولایت دانش آموزان با حضور مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش ، محمد سواری فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان کارون و دانش آموزان در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کارون نیوز: صبح امروز مراسم افتتاحیه دوره یاوران ولایت دانش آموزان با حضور مزرعه رئیس اداره آموزش و پرورش ، محمد سواری فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان کارون و دانش آموزان در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارون نیوز:,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کارون در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طرح یاوران ولایت با هدف تعمیق معرفت و بسط بصیرت دانش آموزان با همکاری بسیج در شهرستان کارون برگزار می شود و در پایان این دوره 30 نفر از دانش آموزان بصورت رایگان به اردوی مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

,

مزرعه خاطرنشان کرد: دوره آموزش مبانی‌اندیشه اسلامی با عنوان «طرح ولایت» دوره‌ای است که با هدف دفاع فکری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و صیانت از گوهر نفیس‌ اندیشه ولایت و تبیین ارزش‌ها و عقاید اسلام ناب محمدی(ص) با حضور دانش آموزان بسیجی برگزار می‌شود.

,

محمد سواری فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان کارون نیز درخصوص طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی گفت: این طرح در قالب 2 دوره مجزا ویژه خواهران و برادران بسیجی به منظور تربیت دانش آموزان بسیجی جهت تصدی مسئولیت واحدهای بسیج دانش‌ آموزی پیشگامان و توانمند سازی آنان طرح‌ ریزی شده است.

,

وی در ادامه افزود: دانش آموزان در طول دوره، مباحث آموزشی، فرهنگی، تربیتی و مهارتی را فرا می‌گیرند و در طول سال تحصیلی در واحد مقاومت، پیاده‌ سازی می‌کنند.

,

گفتنی است دیدار با خانواده معظم شهدای مدافع حرم ، برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه های متنوع تفریحی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در انتهای دوره ها می باشند.

,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
افتتاح طرح یاوران ولایت دانش آموزان در شهرستان کارون/ 30 نفر از دانش آموزان به اردوی مشهد مقدس اعزام می شوند
 
انتهای پیام/
,
افتتاح طرح یاوران ولایت دانش آموزان در شهرستان کارون/ 30 نفر از دانش آموزان به اردوی مشهد مقدس اعزام می شوند
, افتتاح طرح یاوران ولایت دانش آموزان در شهرستان کارون/ 30 نفر از دانش آموزان به اردوی مشهد مقدس اعزام می شوند, افتتاح طرح یاوران ولایت دانش آموزان در شهرستان کارون/ 30 نفر از دانش آموزان به اردوی مشهد مقدس اعزام می شوند,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه