اخبار داغ

نماینده ولی فقیه هرمزگان:

بیشترین سرمایه‌گذاری آمریکا در حوزه ایجاد اختلاف بین مسلمانان است

بیشترین سرمایه‌گذاری آمریکا در حوزه ایجاد اختلاف بین مسلمانان است
نماینده ولی فقیه هرمزگان با بیان اینکه بیشترین سرمایه‌گذاری آمریکا بر سر ایجاد اختلاف بین مسلمانان است،اظهار کرد: بزرگترین شعار داعش این است که شیعه و سنی ضد هم هستند و نمی توانند با هم زندگی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیت‌الله نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان شب گذشته در مراسم تودیع و معارفه امام‌جمعه بندرخمیر با اشاره به موضوع وحدت و یکپارچگی اسلامی گفت: آمریکا بیشترین سرمایه گذاری را در جهان برای ایجاد اختلاف و تفرقه قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

 

,

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: چرا امروز شاهدیم که بودایی ها مسلمانان را می کشند؟ مگه قبلا چنین بود؟ چه چیزی باعث چنین رخدادی شده است آیا غیر از دست تفرقه افکن آمریکا در این ماجرا دیده می‌شود؟

,

 

,

وی با اشاره به مناظرات تلویزیونی ترامپ و کلینتون در زمان انتخابات آمریکااظهار کرد: ترامپ در یکی از مناظرات انتخاباتی اعلام کرد خانم کلینتون داعش را به وجود آورده است و بزرگترین شعار داعش این است که شیعه و سنی ضد هم هستند و نمیتوانند با هم زندگی کنند.

,

 

,

 نعیم‌آبادی با بیان اینکه همبستگی و وحدت ما از مبرم‌ترین نیازهای جهان اسلام است، گفت: داعش سعی می‌کند خود را سنی معرفی کند اما همه ما دیدیم که داعش نه شیعه نه سنی است.

,

 

,

وی با اشاره به نسبت دادن اتهام تروریست به ایران از جانب آمریکا افزود: ما خودمان ضربه دیده از تروریسم هستیم و شهدای مدافع حرم نماد آن است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه علما باید با بصیرت سیاسی و مذهبی جامعه را آگاه کنند، خاطر نشان کرد: علمای دینی حرف اول را در این میدان دارند و مانند چراغ های راه هستند که باید به جامعه روشنایی و آگاهی بدهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه