اخبار داغ

برگزاری یادواره ی شهدای زنان لرده در بوشهر+تصاویر

برگزاری یادواره ی شهدای زنان لرده در بوشهر+تصاویر
یادواره ی شهدای زن لرده و مجاهد با حضور مسول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، مسئول بسیج طلاب استان بوشهر و جمعی از مسولین در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، یادواره ی شهدای زن لرده و مجاهد با حضور مسول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، مسول بسیج طلاب استان بوشهر و جمعی از مسولین در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, یادواره ی شهدای زن لرده و مجاهد با حضور مسول بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، مسول بسیج طلاب استان بوشهر و جمعی از مسولین در مصلی نماز جمعه بوشهر برگزار شد. ,

در این مراسم مسئول بسیج طلاب استان بوشهر گفت: عرصه جهاد جمعی، برای خواهران بوده است و زمانی که انگلیسی ها به بوشهر حمله کردند و رئیسعلی دلواری و افرادش جلو آن ها ایستادند، زنان بوشهری در آنجا بیشترین نقش را داشتند.

, در این مراسم مسئول بسیج طلاب استان بوشهر گفت: عرصه جهاد جمعی، برای خواهران بوده است و زمانی که انگلیسی ها به بوشهر حمله کردند و رئیسعلی دلواری و افرادش جلو آن ها ایستادند، زنان بوشهری در آنجا بیشترین نقش را داشتند., مسئول بسیج طلاب استان بوشهر گفت: عرصه جهاد جمعی، برای خواهران بوده است و زمانی که انگلیسی ها به بوشهر حمله کردند و رئیسعلی دلواری و افرادش جلو آن ها ایستادند، زنان بوشهری در آنجا بیشترین نقش را داشتند.,

عکاس:صدیقه دهباشی

, عکاس:صدیقه دهباشی ,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه