اخبار داغ

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی خبر داد:

طرح کاهش طلاق در شهرستان دشتی اجرا می شود

طرح کاهش طلاق در شهرستان دشتی اجرا می شود
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: طرح کاهش طلاق در شهرستان دشتی با همکاری فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی و ادارات فرهنگی شهرستان با رویکرد بررسی فنی راه های کاهش طلاق و کاهش نرخ آن در شهرستان و افزایش امید به زندگی انجام می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازترنم دشتی اکبر سلیمانی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه در جامعه امروز ما طلاق و جدایی زن و شوهر ها رو به افزایش است و حتی در برخی از کشور های صنعتی این میزان به 50 درصد هم می رسد که این مقدار قابل تامل می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ترنم دشتی,

وی گفت: باید با بررسی فنی زمینه های ایجاد طلاق در جامعه احتمال این بحران وحشتناک را کاهش داد و برای این کار باید راه های منطقی این کار بررسی گردد.

,

سلیمانی اضافه کرد: طرح کاهش طلاق در شهرستان دشتی با همکاری فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی و ادارات فرهنگی شهرستان با رویکرد بررسی فنی راه های کاهش طلاق  و کاهش نرخ آن در شهرستان و افزایش امید به زندگی انجام می گیرد.

,

وی تاکید کرد: برای کاهش نرخ طلاق در شهرستان دشتی در طرح کاهش طلاق ایجاد فضای مناسب و بستر ایدآل و استفاده از نظرات کارشناسان و خبرگان فرهنگی در این طرح استفاده شده است.

,

سلیمانی تصریح کرد: در طرح کاهش طلاق با معرفی الگوی های جذاب ارزشی به جوانانی در حال طلاق و غنی سازی فرهنگی خلا زندگی آنان ، آنها را نسبت به پدیده شوم طلاق آگاه سازی می کنیم.

,

وی بیان داشت: این طرح در قالب یک فرایند 5 ساله با هدف تشویق جوانان به زندگی با دوام و کاهش روز افزون نرخ طلاق در شهرستان دشتی و با همکاری کلیه نهاد های شهرستان دشتی انجام می گیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه