اخبار داغ

روحانیون پیشکسوت مریوانی تجلیل می‎شوند

روحانیون پیشکسوت مریوانی تجلیل می‎شوند
معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از برگزاری همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت مریوانی در روز دوشنبه هفته جاری خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الاسلام سعید عسکری در این خصوص اظهار کرد: در راستای سلسله برنامه های فرهنگی تدوین شده در سال جاری و به منظور تجلیل از خدمات چندین دهه ای جامعه معزز روحانیون استان و با هماهنگی با فرمانداری های شهرستان های مختلف استان امور اجرایی همایش های تجلیل از روحانیون پیشکسوت استان از اردیبهشت ماه جاری کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,


وی افزود: در اردیبهشت ماه سال جاری اولین همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت در شهرستان بانه برگزار شد و دوشنبه هفته جاری نیز دومین همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت مریوانی برگزار می شود.

,
,


معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اعلام کرد: تا پایان سال جاری در همه شهرستان های کردستان مراسم تجلیل از روحانیون پیشکسوت برگزار خواهد شد و برنامه های مختلفی نیز در راستای تجلیل از خدمات و تلاش های این بزرگواران در طول سال عملیاتی خواهد شد.

,
,


گفتنی است، در همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت مریوانی علاوه بر تجلیل از این بزرگواران در بخش های مختلف این برنامه نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه مریوان و فرماندار این شهرستان سخنرانی خواهند کرد و نماینده معزز ولی فقیه در استان نیز مهمان ویژه این همایش خواهد بود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه