اخبار داغ

با امضای طوماری؛

انتظار 4500کارگر برای اشتغالی دوباره/مهدیشهری ها خواستار احیای کارخانه پاکریس شدند

انتظار 4500کارگر برای اشتغالی دوباره/مهدیشهری ها خواستار احیای کارخانه پاکریس شدند
مردم مهدیشهر با امضای طوماری خواستار دعوت رسمی مسئولین شهرستان و استان از سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شدند تا از کارخانه تعطیل شده پاکریس مهدیشهر بازدید و در جهت احیای آن دستور دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیزوا، احیای کارخانه تعطیل شده پاکریس مهدیشهر که روزگاری یکی از کارخانه های پررونق و فعال بود در این شهرستان و حتی استان بود، یکی از مهمترین مباحث و مطالبات مردم و مسئولین مهدیشهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

مردم مهدیشهر می گویند: یکی از ظرفیت هایی که در مهدیشهر ایجاد شده بود وخیلی از جوانان در آن مشغول کار بودند کارخانه پاکریس بود که الان بلا تکلیف مانده وکسی جوابگو نیست.

,

 آنها با تاکید بر اینکه سیاستهای غلط در زمینه واردات بی رویه منسوجات وحذف یارانه های بخش تولید، باعث تعطیلی کارخانه شده است، گلایه دارند که چرا بسیاری از مسئولین برای بازدید کارخانه اقدام می کنند ولی برای راه اندازی وسروسامان دادن به نتیجه ای نمی رسند؟چرا از تولیدات داخلی حمایت نمی شود وچرا ما سعی نمی کنیم بهترین تولید کننده باشیم؟

,

مهدیشهری ها، بیخیالی وسوء مدیریت مسئولین بنیاد مستضعفان و بروز نبودن محصولات و بی کیفیتی دستگاه ها را موجب تعطیل شدن کارخانه می دانند و همچنین اذعان می کنندچون شرایط سختی پیش روی سرمایه گذاران می گذارند ونمی خواهند کارخانه را واگذار نمایند، کارخانه بلا تکلیف مانده است.

,

بعد از بحث های مفصل مهدیشهری ها در خصوص لزوم احیای کارخانه تعطیل شده ریسندگی و بافندگی پاکریس که در تملک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی می باشد، موثرین و مردم مهدیشهر با امضای طوماری خواستار حضور سعیدی کیا ریاست این سازمان در مهدیشهر شده تا از کارخانه پاکریس بازدید و از نزدیک در جریان  ظرفیت هایی  اقتصادی و اشتغال زایی که با راه اندازی مجدد این کارخانه تعطیل شده ایجاد خواهد شد، قرار گیرد.

,

, ,

در این طومار که به امضای مردم و عشایر غیور شهرستان مهدیشهر رسیده، نسخه ای از آن به بنیاد مستضعفان ارسال شد و  همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر نیز طی نامه ای رسمی جهت دعوت از سعیدی کیا با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مکاتبه نموده اند و رونوشتی از نامه را به استاندار سمنان و نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ارسال داشته اند.

,

 در متن این طومار، از مسئولین و موثرین شهرستان و استان سمنان تقاضا شده تا نسبت به دعوت رسمی از آقای سعیدی کیا ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اقدامات لازم را مبذول دارند تا آن جناب با حضور در مهدیشهر، شخصا از مجموعه شرکت ریسندگی و بافندگی پاکریس بازدید کرده و ان شاء الله در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال جهت احیاء و راه اندازی مجدد کارخانه دستورات و اقدامات لازم صورت پذیرد.

,

کارخانه نساجی پاکریس مهدیشهر با ۳۵ هکتار مساحت و ۱۲ هکتار فضای مسقف، سالیان متمادی محل اشتغال 4 هزار و 500 نفر به صورت مستقیم و 150 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در استان سمنان و خارج از استان بود که متاسفانه در چند سال اخیر این مجموعه بنا به دلایلی نامعلوم بلااستفاده مانده و در حال تخریب و فرسودگی روز افزون می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه