اخبار داغ

سوقندی در جمع خبرنگاران:

زمینه اشتغال در بخش فرهنگ و هنر فراهم شده است/ صدور مجوز تاسیس 10 آموزشگاه آزاد در استان

زمینه اشتغال در بخش فرهنگ و هنر فراهم شده است/ صدور مجوز تاسیس 10 آموزشگاه آزاد در استان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از صدور مجوز تاسیس 10 آموزشگاه آزاد در استان خبر داد و گفت: زمینه اشتغال در بخش فرهنگ و هنر فراهم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال 96 به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" به اقدامات این اداره کل در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص 3 راهبرد را در برنامه های خود قرار داده است که شامل گفتمان سازی و ترویج فرهنگ تولید و اشتغال، حمایت از تولیدات فرهنگی و اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: برای سال 96 به این اداره کل ماموریت داده شده است تا زمینه های اشتغال 20 نفر را در بخش های مختلف فرهنگی فراهم کند.

,

سوقندی با بیان اینکه در 3 ماهه نخست سال جاری زمینه اشتغال 11 نفر با اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فراهم شده است اظهار کرد: امیدواریم در پایان سال 96 بیش از تعهداتمان را در امر اشتغال عملیاتی کرده باشیم.

,

وی در ادامه از صدور 6 موافقت اصولی برای تاسیس چاپخانه در استان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این موافقت نامه ها زمینه های اشتغال 20 تا 30 نفر را در استان فراهم کند.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به صدور مجوز تاسیس 10 آموزشگاه آزاد جدید در استان اشاره کرد و افزود: با راه اندازی این آموزشگاه ها نیز زمینه اشتغال بین 10 تا 15 نفر فراهم خواهد شد.

,

سوقندی ادامه داد: 2 موسسه فرهنگی و هنری و 3 موسسه انتشاراتی نیز مجوزهای لازم را از این اداره کل اخذ کرده اند که بزودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته در صدور مجوزها پیش بینی می کنیم مجموعا بین 30 تا 40 نفر در حوزه های مذکور مشغول به کار شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه