اخبار داغ

وعده هایی که با گذشت زمان فراموش شده اند؛

احداث کارخانه کنسانتره سنگ آهن قروه ، شهرک صنعتی شماره 3 و واحد فولاد به کجا رسید؟

احداث کارخانه کنسانتره سنگ آهن قروه ، شهرک صنعتی شماره 3 و واحد فولاد به کجا رسید؟
چرا وعده های دولتمردان که در دوران انتخابات رنگ دیگری به خود گرفته بود امروز و با گذشت زمان هر روز کمرنگ تر از روز گذشته جلوه گر می شوند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، با نزدیک شدن به زمان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شاهد وعده های متفاوتی از سوی مسئولین و دولتمردان استان کردستان در سطح شهرستان قروه بودیم که حالا گویی این وعده ها فراموش شده اند و شاهد اقدامی موثر در راستای عمل به آنها نیستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

آذر ماه سال 95 بود که فرماندار قروه در بازدید از پروژه های عمرانی بخش چهاردولی با حضور در معدن سنگ آهن صبانور از احداث کارخانه کنسانتره سنگ آهن در آینده ای نزدیک خبر داد اما حالا و با گذشت بیش از 7 ماه از این زمان تاکنون شاهد احداث این کارخانه و یا آغاز عملیات اجرایی آن نبوده ایم. (متن خبر)

, متن خبر,

کارخانه ای که قرار بود برای 100 نفر به صورت مستقیم و برای بیش از 400 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی مناسبی را ایجاد نماید نه تنها احداث نشده است بلکه هیچ خبری از زمان احداث آن و یا برنامه ریزی برای راه اندازی ان نیز وجود ندارد!

,

از طرفی مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان کردستان نیز درست 10 روز پس از وعده احداث کارخانه کنسانتره سنگ آهن قروه از احداث شهرک صنعتی شماره 3 در این شهرستان خبر داد که از این وعده نیز تنها یک کلنگ در دهه مبارک فجر به زمین خورده است. (متن خبر)

, متن خبر,

اینکه در شهرستان قروه و با وجود دو شهرک صنعتی نیمه تعطیل چه ضرورتی بر ایجاد شهرک صنعتی شماره 3 وجود دارد جای طرح در موضوع دیگری است و حالا مسئله این است که چرا تاکنون اقدامی در خصوص عمل به این وعده ها صورت نگرفته است!

,

واحد فولاد دیگر وعده فراموش شده دولتمردان تدبیر و امید است که ابتدا وزیر صنعت معدن و تجارت آن را مطرح نمود و دیگر بار در اظهاراتی عجیب خود بر فراموش کردن آن صحه گذاشت و پس از آن نیز توسط مدیر کل صنعت و معدن به احداث این واحد اشاره شد اما بازهم شبیه به دیگر وعده های آقایان اعتدال گرا به وادی فراموشی سپرده شد و کسی از آن سخنی به میان نمی آورد.

,

واحد فولادی که باید برای 2 هزار و 500 نفر اشتغال زایی مناسبی ایجاد می کرد هنوز جانمایی نشده است و در این میان مشخص نیست چه کسی می خواهد پاسخگوی این وعده ها باشد؟

,

حال با توجه به اینکه جمع زیادی از جوانان شهرستان قروه و همچنین بسیاری از مردم در بیکاری به سر می برند و شرایط اشتغالزایی مناسبی در سطح شهرستان ایجاد نشده است انتظار می رود تا مسئولین در وعده های خود و عمل به آنها جدیت بیشتری داشته باشند و با وارد نمودن توان داخلی در احداث کارخانه هایی که می توانند تاثیربسزایی در رشد اشتغال جوانان داشته باشند نقش خود را ایفا نمایند.

,

در این میان نمایندگان استان کردستان نیز باید در پیگیری این وعده ها نقش خود را به عنوان نماینده مردم نشان دهند و پاسخگوی اعتماد مردم باشند.

,

بدون شک با احداث این کارخانه ها در سطح استان کردستان و شهرستان قروه شاهد تغییری اساسی در نرخ بیکاری خواهیم بود و مردم نیز می توانند به وعده های دولتمردان اعتماد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه