اخبار داغ

کلنگ دومین پروژه محرومیت زدائی طرح شهید شوشتری در شهرستان سروآباد بر زمین زده شد

کلنگ دومین پروژه محرومیت زدائی طرح شهید شوشتری در شهرستان سروآباد بر زمین زده شد
احداث پل روستای دره ناخی به عنوان دومین پروژه محرومیت زدائی طرح شهید شوشتری با حضور مسئولین شهرستانی در این روستا بر زمین زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اورامانات،با حضور حضور فرماندارسروآباد، بخشدار، معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان، مسئولین قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مردم روستای دره ناخی احداث پل روستای دره ناخی از توابع شهرستان سروآباد از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت المقدس استان کردستان کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات,

مسئول طرح شهید شوشتری در شهرستان سروآباد در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما با اشاره به اینکه مردم این شهرستان و ملت غیور کردستان شایستگی بهترین و بیشترین خدمات را از سوی نظام دارند گفت:احداث پل روستای دره ناخی دومین پروژه طرح شهید شوشتریدر این شهرستان است.

,

تقی حیدری با اشاره به اینکه اولین پروژه مربوط به این قرارگاه هدایت و ساماندهی فاضلاب روستای پایگلان بوده است گفت: این طرح هاو پروژه ها با مشارکت و همیاری مردم و دهیاری روستا انجام خواهد شد.

,

به گفته وی پل روستای دره ناخی به نام شهید این روستا مرشد خالدی نامگذاری و با اعتباری افزون بر 600 میلیون ریال در قالب طرح محرومیت زدایی از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی احداث خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه