اخبار داغ

دبیر نهمین جشنواره پویانمایی رضوی:

رشد ۴۰ درصدی آثار رسیده به جشنواره پویانمایی رضوی / ارسال ۱۲۴ اثر به دبیرخانه

رشد ۴۰ درصدی آثار رسیده به جشنواره پویانمایی رضوی / ارسال ۱۲۴ اثر به دبیرخانه
دبیر نهمین جشنواره پویانمایی رضوی گلستان از ارسال ۱۲۴ اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد و گفت: این تعداد اثر نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: 124 اثر به دبیرخانه نهمین جشنواره پویانمایی رضوی در استان گلستان ارسال شده که رشد 40 درصدی را نسبت به سال گذشته داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی افزود: 45 فیلم از استان‌های اصفهان، مازندران، گیلان، خراسان شمالی، خرسان رضوی، البرز، فارس، تهران، همدان، بوشهر و گلستان به دبیرخانه رسیده است.

,

دبیر نهمین جشنواره پویانمایی رضوی با بیان این که 79 اثر در بخش فیلم‌نامه به دبیرخانه جشنواره رسیده است، اظهار کرد: این آثار از استان‌های گلستان، قزوین، اردبیل، خراسان رضوی، البرز، سمنان، مازندران، یزد، تهران، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، کرمان، گیلان و اصفهان ارسال‌ شده است.

,

فضیلت ضمن یادآوری این که 20 تیرماه آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بوده، افزود: تنها آثاری که تا این تاریخ، به دبیرخانه رسیده داوری خواهد شد.

,

وی اجرای جشنواره‌هایی مشابه پویانمایی را ابزاری برای محتوا بخشی به آثار هنری و اجرایی شدن آن دانست و تصریح کرد: جشنواره پویانمایی رضوی به‌نوعی در حال انتقال فرهنگ علوی، نبوی و رضوی به مخاطبان است.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه ضمن یادآوری این نکته که گلستان تجربه هشت دوره جشنواره پویانمایی را در گذشته داشته است، خاطرنشان کرد: تحلیل و برداشت ما این است که جشنواره ازنظر کمی و کیفی رشد خوبی داشته است.

,

جشنواره پویانمایی رضوی همه‌ساله به مناسبت میلاد باسعادت علی بن موسی‌الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت احمد بن موسی (شاه‌چراغ) در دهه کرامت برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه