اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش درمیان خبر داد

اجرای طرح هجرت سه در 24 مدرسه با مشارکت 130 دانش آموز درمیانی

اجرای طرح هجرت سه در 24 مدرسه با مشارکت 130 دانش آموز درمیانی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان از اجرای طرح هجرت سه در 24 واحد آموزشی با مشارکت 130 دانش آموز این شهرستان با هدف آماده سازی فضاهای آموزشی برای سال تحصیلی آینده خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وحدت درمیان، حسین مهران فر، مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان، در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: طرح هجر ت سه در 24 مدرسه  شهرستان با مشارکت 130 دانش آموز درمیانی صورت پذیرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وحدت درمیان, وحدت درمیان, وحدت درمیان,

 

,

وی افزود: این طرح در قالب پروژه مهر با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ تعاون در کار گروهی، بکار بردن استعداد و ذوق هنری در فضای مدارس بر حسب گروه سنی دانش آموزان، تعهد در برابر نگهداری از امکانات و اموال در مدارس، لذت بردن از کار و استفاده بهینه از اوقات فراغت و استفاده از نیروی جوان دانش آموزی در تعمیر و تجهیز مدارس و مشارکت آنها در فعالیت های عمرانی و فضاهای آموزشی اجرا می‌شود.

,

 

,

مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان  بیان کرد: هر ساله در فصل تابستان با مشارکت تشکل  بسیج دانش آموزی در مدارس این طرح اجرا می‌شود که نقش مهمی در بهسازی مدارس، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و افزایش روحیه مسئولیت پذیری آنان دارد.

,

مهران فر تصریح کرد: از جمله نکات مثبت در این طرح شکوفا شدن بسیاری از استعدادها ی دانش آموزان ونیز زمینه همکاری و احساس مسئولیت دانش آموزان می‌باشد .

,

 

,

وی  اذعان کرد: مهم ترین فعالیت دانش آموزان در طرح هجرت سه  در زمینه رنگ آمیزی، دیوارنویسی ،خطاطی و نقاشی مدرسه های سطح شهرستان بویژه درمدارس  دور افتاده است.

,

 

,

مدیرآموزش وپرورش شهرستان درمیان با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند، گفت: باید راه را برای توانمندسازی وشکوفایی استعدادهای این قشر از اجتماع با برنامه ریزی صحیح واصولی هموار نمود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه