اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

پیاده‌روی اربعین حسینی یک موضوع مهم و راهبردی است

پیاده‌روی اربعین حسینی یک موضوع مهم و راهبردی است
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: مساله پیاده‌روی اربعین حسینی یک موضوع مهم و راهبردی است، باز شدن راه کربلا و سفر زیارتی عتبات عالیات را مدیون مجاهدت و ایثار شهدا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی در جمع اعضای ستاد پیاده‌روی اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران با اشاره به اهمیت اربعین حسینی اظهار کرد: اربعین حسینی امروز به عنوان یکی از نمادهای قدرت جهان تشیع، میثاق و همبستگی در بین آحاد محبان راه سیدالشهدا شناخه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
  
وی افزود: خدمت در مسیر اهل‌بیت و اشاعه فرهنگ حسینی یک نیاز ضروری برای مقابله با تهدیدهای دشمن است که پایه‌گذار مقاومت اسلامی محسوب می‌شود.
 
فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: مساله پیاده‌روی اربعین حسینی یک موضوع مهم و راهبردی است و ما باز شدن راه کربلا و سفر زیارتی عتبات عالیات را مدیون مجاهدت و ایثار شهدا هستیم.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: هر سال استقبال جهانی برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی افزایش چشمگیری می‌یابد و برخی بررسی‌ها از افزایش حدود 100 میلیون نفری در این مراسم در چند سال آینده خبر می‌دهد.
  
سردار بابایی ضمن بیان این مطلب که سفر زیارتی امام‌حسین(ع) دارای سختی و مشقت است افزود: تاریخ بیانگر این است که راه حسینی دارای سختی و مشقت‌ها است، هم زائران و هم خادمان سفر اربعین باید خود را برای سختی‌های این راه و رسیدن به هدف اصلی این راه یعنی زمینه‌سازی ظهور آماده کنند.
  
وی با تقدیر از خادمان و دست‌اندرکاران موکب فاطمه‌الزهرا(س) و الشباب‌العلویون مازندران یادآور شد: اربعین سال گذشته موکب فاطمه‌الزهرا(س) در شهر کربلای معلا بهترین خدمات را در زمینه اسکان، پذیرایی و خدمات جانبی به زائران حسینی ارائه داد و شاهد همبستگی، پیوستگی و تلاش مجاهدانه همه خادمان مخلص این ستاد بودم.
   
فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان با ابراز خوشحالی از خدمت‌رسانی موکب فاطمه‌الزهرا(س) به زائران 19 استان و 5 کشور، گفت: قدر کار بزرگ خود را بدانید و همکاری اعضای این ستاد با مسئولان عراقی برای خدمت‌رسانی به زائران در خور تقدیر و تحسین است.
,
,
,
,
,
,
,
, (ع), (ع),
,
, (س), (س), (س), (س),
,
, (س), (س),
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه