اخبار داغ

رئیس اداره برق بانه:

ضعف برق ده منطقه در شهر بانه برطرف می شود

ضعف برق ده منطقه در شهر بانه برطرف می شود
رئیس اداره برق بانه از برطرف شدن مشکل ضعف برق در ده محله این شهر تا یکماه آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارسلان محمدی امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: با فرا رسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا که موجب افزایش بار مصرفی مشترکین می شود در حدود ده منطقه از شهر بانه با ضعف ولتاژ مواجه هستند که موجب بروز مشکلاتی برای ساکنین این محلات شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر، ,

 

,

وی افزود: برای تقویت ولتاژ برق در این محله ها ده پست هوایی با 3000 متر خط انتقال در دست احداث و تکمیل می باشند که به زودی اتمام و به بهره برداری خواهد رسید.

,

 

,

محمدی، بلوار فلسطین؛ محله پادگان، جاده احمد آباد، کوی فرهنگیان، کمربندی 2؛ محله صالح آباد؛ محله حمزه آباد؛ گلستان و شهرک بهداشت را از جمله این محله ها که با ضعف ولتاژ برخوردار هستند برشمرد و گفت: ولتاژ موجود جوابگوی نیاز اهالی این محله ها نیست که بایستی تقویت شود.

,

 

,

رئیس اداره برق بانه با بیان اینکه پروژه ایجاد پست هوایی در تعدادی از این محله در حال تکمیل و اتمام می باشد خاطرنشان کرد؛ امیدواریم تا یکماه آینده که همزمان با هفته دولت است، همه این پروژه ها تکمیل و آماده بهره برداری شود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد؛ برای بهره برداری از این ده پست هوایی با 300 متر خط انتقال حدود 7 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

,

 

,

محمدی به احداث فیدر جدید 20 کیلو واتی در شهر بانه هم اشاره کرد و گفت: در چند روز گذشته با توجه به افزایش بار مصرفی مشترکین و با هدف تقویت و پایداری شبکه شهری و پیشگیری از خاموشی؛ یک فیدر جدید 20 کیلو واتی در شهر بانه احداث شد.

,

 

,

وی اعتبار هزینه شده برای احداث این فیدر جدید را 5 میلیارد ریال عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه