اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار زنجان:

استان زنجان به دنبال توسعه بخش صنعت و خدمات است

استان زنجان به دنبال توسعه بخش صنعت و خدمات است
معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان به دنبال توسعه بخش صنعت و خدمات است، گفت: برق در توسعه صنعتی نقش مهمی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موج رسا; جواد رحمتی امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه مجموعه برق از مجموعه‌های منظم در کشور است، اظهار کرد: دخل و تصرف‌های مدیریتی کمتر د رمجموعه برق اتفاق افتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به پروازی بودن مدیران برخی دستگاه‌ها ابراز کرد: ما چنین چیزی را در مجموعه برق استان زنجان مشاهده نکردیم و کارشناسان خوبی نیز در این حوزه مشغول فعالیت هستند.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه زنجان برای قطب برق و آی تی انتخاب شده است، گفت: ماموریت‌های مدیریت جدید نیز هماهنگ با این راستا باشد.

,

وی با اشاره به ظرفیت استان زنجان در حوزه برق خاطرنشان کرد: ایران ترانسفو و پارس سوئیچ ظرفیت خوبی را در استان زنجان ایجاد کرده‌اند.

,

رحمتی با بیان اینکه استان زنجان تقاطعی است که انرژی منطقه از این استان عبور می‌کند، عنوان کرد: موضوع زیرساخت‌های برق یکی از بحث‌های جدی در این حوزه است.

,

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به دنبال توسعه در بخش صنعتی است، افزود: در بخش کشاورزی به دلیل کمبود آب با محدودیت‌هایی برای توسعه روبرو هستیم.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه توسعه بخش صنعت و خدمات از اولویت‌های توسعه در کشور است‌، اظهار کرد: برق در توسعه صنعتی نقش مهمی خواهد داشت.

,

وی با اشاره به ظرفیت استان زنجان در حوزه دانشگاهی و منطقه جغرافیایی ابراز کرد: سعی می‌کنیم به خاطر شرایط جغرافیایی هاب منطقه باشیم.

,

علیرضا علیزاده مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه ایران در صنعت برق رتبه یک خاورمیانه و رتبه 14 جهان را دارا است، گفت: صنعت برق یکی از اصلی‌ترین زیرساخت‌های توسعه است.

,

وی برق را یکی از انرژی‌های پاک دانست و یادآور شد: کیفیت برق یکی از خواسته‌ها و سیاست‌های توانیر و وزارت نیرو است.

,

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با بیان اینکه خاموشی کم و بالا بودن ضریب پایداری از جمله اولویت‌ها است، خاطرنشان کرد: توسعه دولت الکترونیک از جمله برنامه‌ها بوده که زیرساخت‌های خوبی نیز در این حوزه وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه