اخبار داغ

همزمان با سالروزشهادت امام صادق (ع)؛

6شهید گمنام در لرستان تشییع و خاکسپاری می شوند

6شهید گمنام در لرستان تشییع و خاکسپاری می شوند
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در لرستان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) 6شهید گمنام دوران دفاع مقدس در چهار نقطه استان لرستان تشییع و خاک سپاری می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک ناصرفرید؛نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در لرستان گفت: ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 29تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) 6شهید گمنام دوران دفاع مقدس تشییع و خاکسپاری می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که این پیکر مطهر این شهدا در شهرهای الیگودرز ، مومن آباد ازنا، بروجرد و خرم آباد تشییع می شوند،گفت: یک شهید 17ساله که سال 63 در عملیات بدر به شهادت رسیده است در شهرستان الیگودرز تشییع می شود.

,

 

,

فرید با اشاره به این که در مومن آباد ازنا2شهید گمنام خاک سپاری می شوند؛ اظهار داشت: یکی از این شهدا 21 ساله در عملیات کربلای 2 در سال 65 و دیگری سال62 در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیده اند.

,

 

,

به گفته وی 2شهید 17 و 28 ساله در بروجرد تشییع می شوند که در اسفند ماه سال62 در عملیات خیبر و سال63 در عملیات بدر به شهادت رسیده اند.

,

 

,

فرید عنوان کرد: در لشگر84 خرم آباد نیز یک شهید27 ساله که در عملیات مجنون در جزیره مجنون به شهادت رسیده است تشییع و خاکسپاری می شود.

,

 

,

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در لرستان با اشاره به این که با تشییع این 6شهید در مجموع 98 شهید تاکنون در 28 نقطه استان خاک تدفین شده اند،گفت: مراسم شبی با شهدا در مصلی های الیگودرز و ازنا،حسینیه ثارالله بروجرد و مسجدلشگر84 خرم آباد برگزار می شود.

,

 

,

وی با بیان این که تشییع شهدای گمنام فضای شهرها  را معنوی می کند،گفت: شهدا در مسیر ایثار و شهادت همواره پیش پیشگام بوده اند و شهدا نماد ایستادگی، مقاومت و عزت کشور هستند.

,

 

,

گفت و گو: کبری دریکوند

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه