اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌‌‌شرقی؛

حضور ورزشکاران بسیجی باعث افزایش امنیت در کشور است/نیروی انسانی مهم ترین نقش را در برقراری امنیت ایفا می‌کند

حضور ورزشکاران بسیجی باعث افزایش امنیت در کشور است/نیروی انسانی مهم ترین نقش را در برقراری امنیت ایفا می‌کند
جانشین سپاه عاشورا با بیان اینکه حضور ورزشکاران بسیجی در تمامی صحنه‌‌‌ها باعث افزایش امنیت خواهد شد، گفت: امروز داشتن روحیه‌ای شاداب و با نشاط در جامعه برای غلبه بر تهدیدات مختلف دشمن، ضروری بوده و جوانان و نوجوانان نقش مهمی در پایداری انقلاب اسلامی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج،سرهنگ پاسدار علی قادری در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال و والیبال نوجوانان بسیج مرکز و شمال کشور با اشاره به اینکه سستی سم مهلکی برای جوانان و نوجوانان است، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان ورزشکار بسیجی باید با حضور فعالانه در صحنه و با روحیه و نشاط در صحنه‌هایی که انقلاب اسلامی نیاز دارد حضور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به توانمندی‌ها و استعدادهای جوانان و نوجوانان بسیجی در سطح کشور، افزود: امروز داشتن روحیه‌ای شاداب و با نشاط در جامعه برای غلبه بر تهدیدات مختلف دشمن، ضروری بوده و جوانان و نوجوانان نقش مهمی در پایداری انقلاب اسلامی دارند.

,

جانشین سپاه عاشورا همچنین در این مراسم تاکید کرد: رشد، شکوفایی و بالندگی جامعه اسلامی مرهون تلاش‌ها و قهرمانی‌های جوانان در حوزه‌های مختلف ورزشی است.

,

وی به نقش مهم نیروی انسانی در امنیت کشور اشاره کرد و اذعان داشت: در کشورهای اطرافمان، شاهد درگیری و جنگ هستیم و این در حالی است که به برکت وجود ولایت فقیه و حضور آحاد مختلف مردم در صحنه،امنیت پایداری داریم.

,

قادری حضور ورزشکاران بسیجی در صحنه‌های مختلف را مهم برشمرد و خاطرنشان ساخت: ورزشکاران بسیجی می‌‌‌‌توانند با حضور در صحنه و با روحیه معنویت و شادابی، در جهت امنیت پایدار انقلاب اسلامی تلاش کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه