اخبار داغ

رئیس هیت رزمی فیروزکوه:

رزمی کاران شرق استان تهران مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند

رزمی کاران شرق استان تهران مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند
رئیس هیت رزمی شهرستان فیروزکوه از برگزاری مسابقات موی تای «تای بوکس » به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و نیز افزایش سطح آمادگی رزمی کاران پردیس ،بومهن ،دماوند ،رودهن ،سمنان و فیروزکوه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد محمدپور رئیس هیت رزمی شهرستان فیروزکوه در گفت و گو با پایگاه خبری دیمه نیوز، گفت: به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و نیز افزایش سطح آمادگی رزمی کاران یک دوره مسابقات  موی تای «تای بوکس » به همت اداره ورزش و هیئت رزمی شهرستان با حضور ورزشکارانی از تیم های پردیس ،بومهن ،دماوند ،رودهن ،سمنان و فیروزکوه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری دیمه نیوز,

وی افزود: هئیت رزمی شهرستان متشکل از چندین رشته ورزشی بود که هر کدام در سبک و سیاق های مختلف علوم و فنون دفاع شخصی، مبارزه انفرادی و ...را تحت نظر اساتید مجرب و کار آزموده فرا خواهند گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه شرکت برای تمامی رشته های رزمی در این تورنومنت ورزشی آزاد است گفت: رزمی کاران رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شهرستان می توانند به منظور افزایش میزان آمادگی خویش مقابل یکدیگر قرار گیرند.

,

محمدپور برگزاری این دور از مسابقات را عاملی برای بالا رفتن روند آمادگی رزمی کاران دانست و تاکید کرد: شهدای مدافع حرم از جمله شهدایی هستند که آزادگی را در مفهوم واقعی کلمه به منصه ظهور گذاشته و با اکتساب از این خصیصه ارزشمند این مسابقات تحت این نام برگزار خواهد شد.

,

رئیس هئیت ورزش های رزمی شهرستان تصریح کرد: مکان و زمان برگزاری این آوردگاه ورزشی به ترتیب در سالن چند منظوره شهرک ولیعصر و در تاریخ سی ام تیر ماه سال جاری می باشد.

,

وی در پایان با تشکر از مسئولین اداره ورزش و جوانان تاکید کرد: امید می رود با برگزاری چنین مسابقاتی علاوه بر بالا رفتن سطح آمادگی جسمانی رزمی کاران زمینه حضور آنها در مدارج استانی و کشوری فراهم آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه