اخبار داغ

گزارش/

محرومیت زدایی در محروم ترین روستای باشت/لار باشت توسط بسیجیان جهادگر آباد می شود+تصاویر

محرومیت زدایی در محروم ترین روستای باشت/لار باشت توسط بسیجیان جهادگر آباد می شود+تصاویر
گروه دانشجویان جهادگر محمد رسول الله(ص) بسیج شهرستان باشت در روستای لار در 35 کیلومتری شهر باشت ، مسیر جاده ارتباطی باشت- چرام در حال خدمت رسانی به اهالی این روستا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری باشت نیوز، از جمله اهداف بسیج سازندگی غنی سازی اوقات فراقت  با استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز,

کمک به دولت در خدمت رسانی ، محرومی زدایی و سازندگی با اولویت در روستاها و نقاط محروم دور افتاده و مرزی و همپنین کمک به شناسایی و ایجاد زمینه های اشتغال است.

,

از اهداف دیگر بسیج سازندگی غنی سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه های سازندگی (کاهش هزینه های پنهان دولت که برای پیشگیری از اعتیاد و ... صرف می شود) ایجاد فضای مناسب برای فعالیتهای گروهی و پویا و همچنین ترویج فرهنگ کار و تلاش با بهره گیری از روحیه و تفکر بسیجی است .

,

افزایش توان فنی و تجربی جوانان و بسیجیان، بهره برداری از توان اقشار و متخصصین بسیجی در سازندگی کشور و کمک به فراهم شدن زمینه اشتغال جوانان(اعم از دائم و موقت) است.

,

گروه های جهادی بسیج سازندگی کوتاه مدت و زود بازده، فراگیر و گسترده، فاقد پیچیدگی های تخصصی، عمومی و عام المنفعه است.

,

 

,

بسیج سازندگی

, بسیج سازندگی,

 

,

گروه جهادی محمد رسول الله(ص) بسیج شهرستان باشت در روستای لار در 35 کیلومتری شهر باشت ، مسیر جاده ارتباطی باشت- چرام در حال خدمت به اهالی این روستا است.

,

 

,

سید محمد بلادی سرپرست اردوی جهادی شهرستان باشت در مصاحبه با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: گروه جهادی حوزه محمدرسول الله (ص) شهرستان باشت در روستای لار جهت تعمیر و بهسازی مسجد روستا در حال خدمت رسانی هستند.

,

 

,

وی افزود: این گروه 25 نفره جهادی به مدت 7روز در روستای لار خدمات ارزنده ای ارائه کرده اند و درحال خدمت رسانی به اهالی این روستا هستند.

,

 

,

بلادی گفت: خدمات این گروه جهادی ازقبیل تسطیح وموزاییک کف شبستان مسجد و حیاط مسجد ، سرامیک آبدارخانه مسجد ، احداث چاه وافتتاح دوسرویس بهداشتی درمسجد ، برق کشی مسجدورنگ آمیزی کامل درب وپنجره های مسجد است.

,

 

,

بلادی ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی و بی وقفه این گروه جهادی عنوان کرد: آب موردنیازجهت ملات سازی وکار را بسیجیان خودشان ازچشمه روستا که درچندکیلومتری روستای لار بوده تهیه می کردند.

,

 

,

گفتی است بسیج سازندگی شهرستان باشت خدمات ارزنده ی دیگری هم  به روستاهای دیگر شهرستان ارائه کرده اند و برنامه های جهادی دیگری برای مدارس و روستاهای دیگر شهرستان در دستور کار خود دارند.

,

 

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/س

,

سیده نرگس سجادی نیا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه