اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش ایجرود:

21 آموزشگاه ایجرود در طرح هجرت 3 بهسازی می شوند

21 آموزشگاه ایجرود در طرح هجرت 3 بهسازی می شوند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایجرود از مشارکت 400 دانش آموز ایجرودی برای مرمت، زیباسازی و بهسازی 21 مدرسه شهرستان در طرح هجرت ۳ همزمان با ایام تعطیلات تابستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود بهرامی «رئیس آموزش و پرورش ایجرود» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه تابستان امسال 21 مدرسه شهرستان درمیان در طرح هجرت 3 توسط 400 نفر از دانش‌آموز این شهرستان مرمت، زیباسازی و بهسازی می‌شوند، اظهار داشت: این طرح با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ تعاون در کار گروهی، به کار بردن استعداد و ذوق هنری در فضای مدارس بر حسب گروه سنی دانش آموزان اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایجرود خبر،, .,

وی با تاکید بر اینکه ایجاد روحیه متعهد، لذت بردن از کار، استفاده بهینه از اوقات فراغت و استفاده از نیروی جوان دانش آموزی در تعمیر و تجهیز مدارس و مشارکت آنها در فعالیت‌های عمرانی و فضاهای آموزشی از دیگر اهداف اجرای طرح هجرت است، افزود: هر ساله در فصل تابستان با مشارکت تشکل بسیج دانش‌آموزی در مدارس این طرح اجرا می‌شود که نقش مهمی در بهسازی مدارس، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و افزایش روحیه مسئولیت پذیری آنان دارد.

, .,

رئیس آموزش و پرورش ایجرود با بیان اینکه مدیران مدارس عهده دار مسئولیت سامان دهی و نظارت بر طرح هجرت 3  هستند، ادامه داد:  بخش عظم فعالیت طرح هجرت 3 امسال در بخش حلب ایجرود  واقع شده است.

,

بهرامی با اشاره بر اینکه تربیت و پرورش دانش آموزان باید از مهم ترین معقوله های آموزشی باشد، یادآور شد: از جمله نکات مثبت در این طرح ایجاد روحیه  همکاری و احساس مسئولیت دانش آموزان است.

, .,

رئیس آموزش و پرورش ایجرود با بیان اینکه مهم‌ترین فعالیت دانش آموزان در طرح هجرت 3 در زمینه رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی، خطاطی و نقاشی مدرسه‌های سطح شهرستان است، خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند.

,

بهرامی با تاکید بر اینکه باید راه را برای توانمندسازی و شکوفایی استعدادهای قشر دانش آموز  با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی هموار کنیم، یادآور شد: آموزش نماز و معنویات باید در راس آموزش قرار بگیرد.

,

*فعالیت 33 پایگاه تابستانه در ایجرود

, *فعالیت 33 پایگاه تابستانه در ایجرود, *فعالیت 33 پایگاه تابستانه در ایجرود,

وی با اشاره بر اینکه معقوله تربیت حائز اهمیت است چرا که تربیت اهمیت بسزایی در رشد و پویایی جامعه دارد، اذعان کرد: در شرایط کنونی جامعه ما باید تربیت و پرورش بیشتر از پیش اهمیت پیدا کند.

,

رئیس آموزش و پرورش ایجرود اولویت کاری طرح هجرت 3 را فرهنگی دانست و تصریح کرد: استفاده از نیروی جوان دانش‌آموزی در تعمیر و تجهیز مدارس، مشارکت دانش‌آموزان در فعالیت‌های عمرانی و فضاهای آموزشی همراه با غنی‌سازی آنان از دیگر اهداف و مزایای این طرح است.

,

بهرامی با اشارهبر اینکه 33 پایگاه تابستانه در ایجرود فعالیت دارند که  مدیران مدارس بدون چشم داشت و دریافت هزینه ای در زمینه ورزش، احکام و فعالیت های فرهنگی هنری برای دانش اموزان کلاس های آموزشی برگزار می کنند، گفت: از حمایت های خیرین و اولیا کمال تشکر و قدردانی را دارم.

,

انتهای پیام/

,

         

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه