اخبار داغ

رئیس تامین اجتماعی قاین مطرح کرد

بدهی 120میلیارد ریالی کارفرمایان به تامین اجتماعی قاین

بدهی 120میلیارد ریالی کارفرمایان به تامین اجتماعی قاین
رئیس تامین اجتماعی قاین از بدهی 120میلیاردریالی کارفرمایان به تامین اجتماعی شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی راستی رئیس تامین اجتماعی قاین در گفتگو با خبرنگار نسیم قائن گفت: شهرستان قاین با داشتن 4شعبه اقماری به بیش از48هزاربیمه شده اصلی وتبعی ومستمری بگیر خدمات ارائه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

رئیس تامین اجتماعی قاین با بیان این که کارفرمایان شهرستان های قاینات وزیرکوه  بیش از120میلیارد ریال به سازمان بدهکار هستند گفت: دراین زمینه تعامل با کارفرمایان به بهترین نحوصورت گرفته است.

,

راستی بیان داشت:از مبلغ مذکور 65میلیارد ریال آن بدهی اجرائیه می باشد که تمام مراحل مطالباتی آن پیگیری شده است .

,

وی گفت: بالغ بر20میلیارد ریال بدهی ها اجرائیه غیر قابل تقسیط است که با وجود تقسیط برای کارفرمایان اما متاسفانه هنوز پرداخت نشده است.

,

 

,

رئیس تامین اجتماعی قاین اظهارداشت: در جریان بخشودگی جرائم  با تلاش های انجام شده ۱۰ پرونده به تامین اجتماعی شهرستان ارجاع داده شده که بهمیزان 3/5میلیارد ریال جرائم آن بخشید شد که 3میلیارد ریال آن مربوط به دو کارگاه بود که به دلیل عدم پرداخت تبدیل به حال گشته است.

,

وی افزود: تعدادی از دستگاه های دولتی نیز به سازمان‌بدهکار می باشند که مکاتباتی با آنها انجام شده گروهی از مدیران‌محترم نسبت به تسویه بدهی اقدام کرده اند وتعداد کثیری از ادارات هنوز اقدامی انجام نداده اند..

,

راستی گفت: با توجه به اینکه در سال ۹۵ در سه حوزه تعهدات کوتاه و بلندمدت و بیمه بیکاری ماهیانه بالغ بر۲۵میلیارد ریال توسط تامین اجتماعی پرداخت گردیده است از کارفر مایان محترم تقاضا داریم که  بدهی معوق و حق بیمه جاری را پرداخت نمایند که شرمنده عزیزان مستمری بگیر نشویم

,

رئیس تامین اجتماعی قاین با بیان این که سازمان تامین اجتماعی ماهیانه بالغ بر2میلیاردو500میلیون تومان هزینه  به بیمه شدگان تامین اجتماعی قاین پرداخت می کند  گفت: مجموع پرداختیهای کوتاه مدت وبلند مدت وبیمه بیکاری ما در طول یک سال 29میلیارد و900میلیون تومان بوده است وقطعادرسال 96با افزایش پرداختی مستمری بگیران مواجه خواهیم بود.

,

 

,

وی تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان را بالغ بر ۱۸۱۸ پرونده اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه